Jonotusta jonotusta vihdoin asiakaspalvelija vastasi. Sain uuden sopimuksen toiveeni ja tarpeeni mukaisesti. Sitten tuli lasku jossa veloitettiin liittymämuodon muuttaminen. Lisäksi laskussa veloitettiin kaikki Elisaan soittamani puhelut koska Elisa on ns 010 tai 020 yritys joka vyöryttää puhelinkulunsa asiakkaille kuitenkin ilmoittamatta tästä ennen puhelua!!!!!!!!
En viitsi soittaa Elisalle, koska siitä tulee taas lasku. Nyt näitä laskuja oli laskussa ni noin 18 euroa joista kylläkin oli osa Nordean soittoja joissa yritin selvittää talletusteni ja sijoitusteni tilannetta.
Tilannehan on ihan hanurista. Maksan siis esimi Elisalle puheluista jotta voisin käyttää heidän palvelujaan.
Kyllä pohdin vakavasti vaihtavani 46 vuotta kestäneen yhteisön asiakassuhteen toiseen. Yhtiö muuttunut oleellisesti tänä aikana, eikä mielestäni hyvään suuntaan….
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
Katso alkuperäinen viesti