Vastattu

Soittoaika asiakaspalveluun kahden viikon päähän?

  • 27 January 2022
  • 3 kommenttia
  • 141 katselukerrat

Onko totta, että menee kaksi viikkoa ennen kuin pääsen kertomaan mielestäni tärkeän laskutukseen liittyvän asiani asiakaspalvelijalle?  Kahden viikon päähän minulle luvattiin puhelin aika, muulla tavalla en saa yhteyttä! Yritys joka myy puhelin liittymiä sekä yhteyksiä, ei mukamas itse pysty vastaamaan puhelimeen aikaisemmin!? Tää on jo surkuhupaisaa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tontze 27 January 2022, 06:13

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Elisan sivuilta löytyy myös chat, se on näppärä tapa hoitaa asioita myös. Soittopyynnön kauttakaan ei kylllä pitäisi mennä kahta viikkoa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

JUUSO vastasi mulle kerran, kysyi tietoni, ja senjälkeen katosi ....miten nyt hoidan asiani

Kyllä Elisan aspa vastaa puhelimeen kohtuuajassa, ei niitä soittoaikoja kannata varailla. Ja chattiinkin pääsee pienellä jonottamisella.