Skip to main content

Soittoaika Elisan asiakaspalveluun

  • 2. tammikuuta 2025
  • 5 kommenttia
  • 144 katselukerrat

Onko yleistä, että vaikka varaat soittoajan Elisalta niin kukaan ei soitakaan? Olen nyt odottanut tunnin puhelua. Ei oikein ole hyvää asiakaspalvelua.

 

EDIT: 2.1.2025 // Siirretty viesti omaksi keskustelukseen. -Suvi

Kiinnitetty vastaus

2. tammikuuta 2025

 Kyllä sieltä soitetaan viimeistään 2 tunnin kuluessa, kun OmaElisasta varaa soittoajan.

Itselleen sopivalla soittoajan varauksella yleensä melkein samalla minuutilla,

mikä on soittoajan varauksen alkuaika.

Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

  • 4617 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2025
Kiinnitetty vastaus

 Kyllä sieltä soitetaan viimeistään 2 tunnin kuluessa, kun OmaElisasta varaa soittoajan.

Itselleen sopivalla soittoajan varauksella yleensä melkein samalla minuutilla,

mikä on soittoajan varauksen alkuaika.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2025

Ei pidä paikkaansa, minulla oli sovittu soittoaika klo 10, ei tullu soittoa. Kesti kolme tuntia, että sain kiinni jonkun ihmisen, joka pysty hoitamaan asiani. Aivan hyödytön palvelu tuo soittoajan varauspalvelu.


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 544 kommenttia
  • 3. tammikuuta 2025

Pahoittelut, ettei soitto tullut ajoissa ​@piipjou. Pääsääntöisesti takaisinsoitot tapahtuvat tuon 2h kuluessa varauksesta. 🙏 Näin pidempien pyhien jälkeen asiakaspalvelussa voi esiintyä hetkellistä ruuhkapiikkiä heti alkuvuodesta, mikä nyt mahdollisesti on venyttänyt tuota sinulle tapahtunutta soittoa. 😕


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2025

Ei minullekaan ole soittoa tullut vaikka varasin sen aamupäivällä noin klo 11 aikaan. Hyödytöntä näyttää olevan, samoin chatti kun en osaa kirjoittaa niin että botti ymmärtäisi.


sjuhani
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • 412 kommenttia
  • 12. tammikuuta 2025
Loi kirjoitti:

Ei minullekaan ole soittoa tullut vaikka varasin sen aamupäivällä noin klo 11 aikaan. Hyödytöntä näyttää olevan, samoin chatti kun en osaa kirjoittaa niin että botti ymmärtäisi.

Elisan(kaan) chat-palvelussa ei mielestäni botille juuri muuta kannata kirjoittaa, kuin vaatia botilta suoraa yhteyttä asiakaspalvelijaan, esimerkiksi siis seuraavasti: “Tarvitsen yhteyden asiakaspalvelijaan, kiitos” tai “Yhdistä minut suoraan asiakaspalvelijalle.”