Kenties ollut kyse siitä, että asiakaspalvelijalla on jostain syystä ollut sellaiset kuulokkeet, joissa ei ole älykäs mikrofoni ja on kuulunut sitten taustahälinät linjoille.
Erilaisia sovelluksia on olemassa mutta niiden integroiminen puhelinvaihdejärjestelmän ja clientin väliin ei ole mikään yksinkertainen temppu, jos edes mahdollinen.
Itse panostaisin mieluummin rautapuoleen eli kuulokkeisiin, niin ei tarvitse softalla paikata.
Kiitos ideastasi.
@sakarialanne Kyllä semmosen pystyy intergroimaan jos ohjelma on niitä varten tehty. Kuten tos alotus viestissä Krisp ohjelmasta joka mykistää taustamelun niin löytyy call centereille tarkoitettu ohjelma eli toimistoon tarkoitettu taustamelun mykistys. Myös muitakin varmasti löytyy jotka on toimistoon tarkoitettu.
Mutta oishan toikin hyvä idea et kaikilla Elisan asiakaspalvelijoilla oliisi kuulokkeet jotka suodattaa taustamelun pois ja luopuisi kokonaan mikeistä jotka ottaa myös taustamelun mukaan puheluun.
Pääasia tässä ideassani on että se taustamelu ei kuuluisi ollenkaan puhelussa. Yrityksen pitäisi kyllä sen verran arvostaa asiakastaan että ei kuuluisi taustamelu joka häiritsee puhelua.
Oisin halunnu Elisan edustajan kommentin tähän koska Sakarianne ei ole virallinen. Tämä on palautetta jota pistetään yleensä eteenpäin mutta ilmeisesti heikosti laitetaan sitä tääl niin pitää käyttää toista kanavaa kuten tota asiakaspalvelu chattia.
Ollaan kauheen vihamielisiä meitä asiakkaita kohtaan.
Oisin halunnu Elisan edustajan kommentin tähän koska Sakarianne ei ole virallinen. Tämä on palautetta jota pistetään yleensä eteenpäin mutta ilmeisesti heikosti laitetaan sitä tääl niin pitää käyttää toista kanavaa kuten tota asiakaspalvelu chattia.
Ollaan kauheen vihamielisiä meitä asiakkaita kohtaan.
Moi! Merkkailin tuon Sakarialanteen vastauksen sillä täyttä asiaa hän puhuu. Asiakaspalvelijamme käyttävät puheluiden soittamiseen kuulokemikrofoneja jotta (normaalin tilanteen) avokonttori-ympäristössäkään ei kollegoiden äänet taustalta kuuluisi. Kuulokkeissa on myös suurimmaksi osaksi tuo älykäs mikrofoni käytössä jotta hiljaisinakaan hetkinä ei meidän päästä ylimääräistä hälyä kuuluisi. Nyt on voinut sattua puhelinpuolen kollegalle kuulokkeissa jokin vika puheluiden aikana.
Kyllä palautetta tottakai asiakaspalvelusta laitetaan eteenpäin, mutta tässä tilanteessa siirsin aiheen ideapajalta normaaliksi keskusteluksi. Tottakai nostetaan tätä asiaa tapetille jos muiltakin yhteisöläisiltä tulee mieleen vastaavia kokemuksia lähiajalta.