Vastattu

Telia Tunnuksen poistaminen

  • 9 November 2021
  • 7 kommenttia
  • 196 katselukerrat

Haluun poistaa tunnukset miten se onnistuu

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sjuhani 10 November 2021, 01:54

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Tarkoitatko, että haluat poistaa OmaYhteisö tunnuksesi? 😊

Telia tunnuksen kun niitä on kaksi 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Telia tunnuksen kun niitä on kaksi 

Siinä tapauksessahan asia ei liity Elisaan mitenkään. Telian ohjeistusta asiasta: https://yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Telia-tunnukset-telia/Omat-Sivut-tunnusten-poisto/td-p/199483
 
“ Tiedot poistuvat automaattisesti sen jälkeen, kun on kulunut kolme vuotta sopimuksen päättymisvuoden loppumisesta. Tämän ajan kuluessa sinulla on tietosuoja-asetusten mukaan oikeus ”tulla unohdetuksi" eli voit vastustaa tietojesi käsittelyä ja pyytää tietojen poistamista siltä osin kuin niitä käsitellään Telian oikeutetun edun perusteella. - - Poistopyynnön voi esittää esimerkiksi yhteydenottolomakkeella. ”

Moi tässä karakas, eli. Elisalta tuli tämmösiä viesti että olen hyväksynyt tä kotinetti sopimuksen .ei en ole mitään hyväksynyt vielä olen varma painaisin väärän nappia vahingossa Ok 



EDIT 8.8.2022 // poistettu kuva, missä oli yksityisiä henkilötietoja -draakki

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi tässä karakas, eli. Elisalta tuli tämmösiä viesti että olen hyväksynyt tä kotinetti sopimuksen .ei en ole mitään hyväksynyt vielä olen varma painaisin väärän nappia vahingossa Ok 



EDIT 8.8.2022 // poistettu kuva, missä oli yksityisiä henkilötietoja -draakki

Ole yhteydessä suoraan asiakaspalveluun :

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Moi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Moikka @Haci Karakas ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 Kuten @tontze ohjeistikin, niin paras olisi nyt ottaa sinulle sopivinta asiakaspalvelukanavaa pitkin yhteyttä Elisan asiakaspalveluun mistä sopimusasiat voidaan tarkistaa ja päivittää ajan tasalle. 🙂 Kaikki yhteystiedot löydät täältä, ja tästä pääset kätevästi varaamaan veloituksettoman soittoajan halutessasi - soittoaikaa varatessasi valitse aiheeksi Asiakaspalvelu (mobiililiittymät). Saat meidät tavoitettua viikon jokaisena päivänä myös kätevästi Facebookissa ja Twitterissä. 😊