I have a bill from Elisa company and it is very exaggerated. I should pay approximately 60 or 80 euros, but the bill came for 100 euros. I don’t know why.
Vastaus
The invoice is exaggerated
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Contact Elisa's consumer customer service:
Customer Service – How can we help you
Customer service – call us or book a call time
010 190 240
(mobile call charge / local network charge, incl. queuing time)
Opening hours during the summer:
Mon-Fri 9 am – 4 pm
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
