Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista?
EDIT 19.7.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista?
EDIT 19.7.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Joissain ammateissa työntekijän osoite saatetaan salata, työntekijän turvallisuuden takia. Tällöin osamaksulla ostaminen saattaa olla hankalaa.
Jos väestörekisterikeskuksessa tms. on väärä osoite tai osoite puuttuu, saattaa se olla toinen syy.
Suosittelen olemaan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun asian tiimoilta. He osaavat kertoa paremmin, mistä kiikastaa.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Tilasin kauttanne puhelimen ja liittymän? Nyt tuli sähköpostiin ettei tilausta voi hyväksyä koska ei ole vakituista osoitetta tai kotikuntaa Suomessa. Miten on mahdollista.
Onhan Digi ja Väestötietovirastossa
tiedot ajan tasalla:
https://dvv.fi/asioi-sahkoisesti
Ota vaan yhteyttä:
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Eiköhän asia selvinne hyvinkin.
Ratkesiko
Tervetuloa myös vielä omasta puolestani OmaYhteisöön 🥳
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.