Tilaus jumissa "Käsittelyssä" -tilassa ja outo linkki

  • 12 February 2024
  • 3 kommenttia
  • 158 katselukerrat

8.päivä tehty tilaus ollut jumissa käsittely vaiheessa.

Olin yhteydessä asiakaspalvelun chättiin 2x.

Ensin luvattiin tehdä vikailmoitus jumissa olevasta tilauksesta.

Toisella kerralla sanoivat että ei voi muuta kuin odotella.

 

Sitten tuli outo viesti puhelimeen jossa lukee kokonaisuudessan näin:

Kiitos asioinnistasi Elisan chätissä! Ratkaisimme asiasi numerolla 07697333 liittyen Toimittaminen.

Ratkesiko asiasi? Voit hyväksyä tai hylätä ratkaisun 7 päivän ajan: (sisältää linkin)

Soitamme sinulle, mikäli hylkäät ratkaisun ja varaat soittoajan.

Terveisin Elisa

 

Kun linkin avaa tulee eteen sivusto jossa lukee:

Kiitos asioinnistasi Elisan chatissä! Ratkaisimme asiasi numerolla 07697333 liittyen: Toimittaminen.

Hyväksytkö ratkaisun: (kaksi nappia, kyllä tai ei)

Voit hyväksyä ratkaisun 7 päivän ajan.
Terveisin Elisa

 

Tämä on todella outoa, minulle ei ole koskaa Elisa lähettänyt mitään tälläisiä viestejä.

Herää kysymys mikä ratkaisu minun pitäisi hyväksyä???

koska eihän tämä edes kerro mikä ratkaisu asian suhteen on tehty???

Eihän Elisa voi olettaa että minä vaan alan paineleen kaiken maailman nappeja joita lähetellään tekstiviestin kautta.

 

En edes löydä omaelisan sivuilta mistään mitään tietoa tästä “ratkaisimme asiasi numerolla 07697333”.

Eikä mitään sähköpostia varmistusta ikinä tullut että olis tälläinen asia laitettu vireille.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kyllähän tuonkaltainen tekstiviesti kuuluu vikailmoitusprosessiin.

Voithan hylätäkin sen ja varata soittoajan.

Parempi varmaan ottaa uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun.

Chatin ohella paras vaihtoehto, puhelu:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisa,(vähän hitaampi):

Omaelisa/ Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Tuohon elisan asiakaspalvelu chättiin on aivan turha ottaa yhteyttä.

Koska se on täynnä kykenemättömiä ihmisiä

Niistä on tasan tarkkaan 0% apua.

 

Tuohon asiakaspalvelu numeroon ku soittaa niin siellä vastaa botti.

Eikä sen botin kanssa se keskustelu mene oikeaan suuntaan.

Koska se ei anna vaihtoehtoja mitä asia koskee ja itse kun yrittää kuvailla asiaa niin se vie aivan vääriin kategorioihin.

 

On kyllä aivan järkyttävä firma.

Tekisi mieli jo sanoa sopimukset irti ja vaihtaa teliaan.

Telian kanssa ikinä ollut näin vaikeaa.

 

EDIT: Nyt se botti ohjasi minut jollekki väärälle elisan asiakaspalvelijalle, mutta ainaki se osas vähä avata tuota minun asiaa.

Edit: Poistettu tunnistetieto tekstistä. -Keinotekoinen

Käyttäjätaso 7

Tuohon elisan asiakaspalvelu chättiin on aivan turha ottaa yhteyttä.

Koska se on täynnä kykenemättömiä ihmisiä

Niistä on tasan tarkkaan 0% apua.

 

Tuohon asiakaspalvelu numeroon ku soittaa niin siellä vastaa botti.

Eikä sen botin kanssa se keskustelu mene oikeaan suuntaan.

Koska se ei anna vaihtoehtoja mitä asia koskee ja itse kun yrittää kuvailla asiaa niin se vie aivan vääriin kategorioihin.

 

On kyllä aivan järkyttävä firma.

Tekisi mieli jo sanoa sopimukset irti ja vaihtaa teliaan.

Telian kanssa ikinä ollut näin vaikeaa.

 

EDIT: Nyt se botti ohjasi minut jollekki väärälle elisan asiakaspalvelijalle, mutta ainaki se osas vähä avata tuota minun asiaa.

Eipä se aina niin helppoa ole.

Toivottavasti asia nyt kuitenkin ns. voiton puolella? Jos vaikka

“vaikeuksien kautta voittoon.”

Osallistu keskusteluun