Toissapäivän koetin aktivoida Elisan pilvipalvelua pitkään - muutaman tunnin ajan sitkeästi. Koetin vaikka mitä keinoa olettaen, että vika on minussa. Soitin vihdoin omaguruun. Siellä selvisi, että vika oli kuvakkeessa - kuvake ei toiminut. Uskon, että voitte tuon tarkistaa. Soittoni tapahtui 1.2. klo 15.03.
Koen, että minua ei tulisi laskuttaa puhelusta, joka johtui siitä, että kuvake ei syystä tai toisesta aktivoitunut.
Omagurun asiakasneuvoja oli aivan loistava. Hän neuvoi, että hiiren oikeaa näppäintä käyttäen saan kopioitua linkin kuvakkeen alta ja siirrettyä sen googlen hakukenttään. Tätä en ollut hoksannut tehdä.
Olisin mielelläni antanut neuvoneesta asiantuntijasta positiivista palautetta, mutta linkki palautteeseen tul yli 20 min puhelun jälkeen, enkä sitä huomannut ennenkuin linkki ei ollut enää aktiivinen. Eli palaute jäi häneltä saamatta. Ylipäänsä Elisan asiakaspalvelu on ollut minusta aivan loistavaa.
Puhelun lopussa hän antoi minulle neuvon - liittyen siihen, pystynkö säilyttämään pilvipalvelussa tiedostoja, jotka poistan omalta koneeltani. Siitä huolimatta mielestäni tällaisessa tapauksessa ei tule asiakasta laskuttaa - tai korkeintaan osasta puhelua. Tuota asiaa olisin voinut kysyä atk-asioita ja pilvipalvelut tuntevalta ystävältäni. Mutta kun kerran jo olin soittanut ja omagurussa tunnetaan Elisan palvelun, kysyin puhelun yhteydessä.
Kerroin myös minua avustaneelle henkilölle myös, että mielestäni puhelusta ei tulisi tulla minulle veloitusta. Hän varmastikin muistaa puhelun. Vika sivustolla vei minulta varsin paljon työaikaa - ennen puhelua ja puhelun aikana. Onko mahdollista, että ystävällisesti tarkistaisitte asian ja poistatte laskultani puhelun kulut? Tai vähintäänkin suurimman osan kulusta.