Skip to main content

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


Ei ollut apua niin siirryin tänne. Tai oikeestaan kolmannella kerralla kun itkin niin taisikin olla apua. Nyt tulossa :P


Pääasia, että selvisi! 😊 Ikävä kuulla, että vaati useamman yhteydenoton asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu on kuitenkin paras kanava hoitamaan näitä asioita. 👍


Osallistu keskusteluun