Vastattu

Tuote käsittelyssä jumissa

  • 25 April 2024
  • 3 kommenttia
  • 79 katselukerrat

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 25 April 2024, 14:12

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Ei ollut apua niin siirryin tänne. Tai oikeestaan kolmannella kerralla kun itkin niin taisikin olla apua. Nyt tulossa :P

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Pääasia, että selvisi! 😊 Ikävä kuulla, että vaati useamman yhteydenoton asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu on kuitenkin paras kanava hoitamaan näitä asioita. 👍

Osallistu keskusteluun