Vastattu

TUPLALASKUTUS

  • 20 March 2020
  • 5 kommenttia
  • 1401 katselukerrat

Heips Ellin kujeilijat!

Onko teiltä yritetty laskuttaa ElisaViihde tuplana? Sain juuri laskun, jossa samalta ajalta pyydetään maksamaan seuraavastai: ELISA VIIHDE Veloitukset ajalta Kpl Kesto tai Gt Alv % EUR Kausimaksut HBO Nordic 01.03.2020 - 31.03.2020 24 10,95 Elisa Viihde -sovellus ja Aitio 01.03.2020 - 31.03.2020 24 11,90 YHTEENSÄ ***22,85 € 79121678 ---ELISA VIIHDE Veloitukset ajalta Kpl Kesto tai Gt Alv % EUR Kausimaksut HBO Nordic 01.03.2020 - 31.03.2020 24 10,95 Elisa Viihde -sovellus 01.03.2020 - 31.03.2020 24 6,90 YHTEENSÄ ***17,85 €. SIIS JOSTAIN SYYSTÄ KAKSI LASKUA JA ERILAISTA VIELÄ!?? JA LISÄKSI: ELISA VIIHDE Veloitukset ajalta Kpl Kesto tai Gt Alv % EUR Kausimaksut HBO Nordic 01.03.2020 - 31.03.2020 24 10,95 HBO Nordic 03.03.2020 - 31.03.2020 24 10,59 Elisa Viihde Aitio 01.03.2020 - 31.03.2020 24 9,90 Elisa Viihde Sport 10.02.2020 - 29.02.2020 24 6,60 Elisa Viihde Sport 01.03.2020 - 09.03.2020 24 2,97 Elisa Viihde -sovellus 03.03.2020 - 31.03.2020 24 6,67!! Normilaksuni ovat olleet aikaisemmin n. 7eur ja sitten pikkuhiljaa nousseet lähemmäs 40euroa, mutta nyt yrittävät periä peräti 69,99 € !!!!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 20 March 2020, 10:01

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

@Garffi66 Laskutukseen ja muihin henkilökohtaisii asioihin liittyviä keskusteluja ei käydä täällä julkisella alueella. Tästä syystä laita asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle.

 

Asian käsittely nopeutuu, kun tallennat asiakasnumerosi omaan profiiliisi täällä Yhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset".

 

Toki voit aina myös kilauttaa asiakaspalveluun.

Elisa on laskuttanut kahteen kertaan puhelinliittymistäni vuosien ajan. Yhden kerran asia korjattiin mutta meno on jatkunut sen jälkeen entisellään. On mahdollista, että tuplalaskutusta on tapahtunut vuosien ajan jo ennen vaatimuksestani korjattua laskutusta, sillä aiempien vuosien laskun summa vastaa tuplalaskutusta. Luulisi, että pörssiyhtiön laskutus olisi luotettavaa mutta niin ei ole. Itse asiassa kyseessä voi olla myös rikollisesta toiminnasta, jos se on tahallista. Asiakaspalvelu ei reagoi viestiin, eikä yhtiö vaikuta yhteistyöhalukkaalta asian selvittämiseksi. Joko firma tai sitten joku sen työntekijä tekee muhevaa tiliä!

Enää en ole Elisan asiakas ja olen palannut normaaliin elämään. Tietysti harmittaa mutta älkää luottako tähän pörssiyhtiöön. Se ei hallitse omaa laskutustaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Ei millään pahalla, mutta miksi olet katsonut tätä vuosia ?

Rikosilmoitukseen reagoi isokin yritys.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

.

Käyttäjätaso 7

On mahdollista, että tuplalaskutusta on tapahtunut vuosien ajan

 

Etkö ole tarkastanut laskuja, joita olet maksanut?!? Vaikka olisi mikä suoraveloituspalvelu käytössä, luulisi että sen verran kiinnostaisi mistä maksaa, että vaikkapa kerran vuoteen vilkaisisi miltä laskut näyttävät.

Osallistu keskusteluun