Skip to main content

Hei kaikki yhteisöläiset, lanseerasimme tänään 10.9.2024 uuden Elisa Etuohjelman! 😍 
 

Mikä on Elisa Etuohjelma?

Liittymällä Elisa Etuohjelmaan nautit erilaisista eduista. Mitä pidempään olet Elisan asiakkaana, ja mitä enemmän keskität liittymiä ja palveluita Elisalle, sitä parempia etuja saavutat.

Elisa Etuohjelma ja sen monipuoliset edut on suunnattu Elisan henkilöasiakkaille. Pääset nauttimaan etuohjelman jäsenyyden eduista, kun sinulla on Elisalla kuukausittain laskutettava palvelu- tai liittymäsopimus (esim. puhelinliittymä, laajakaistaliittymä, Elisa Viihde, Elisa Tietoturva tai vastaava).

Liittyminen etuohjelmaan on maksutonta.
 

Miten voin liittyä Elisa Etuohjelmaan?

Voit liittyä Elisa Etuohjelmaan OmaElisassa tai OmaElisa-sovelluksessa, Elisan myymälässä tai asiakaspalvelussa.

Liity Elisa Etuohjelmaan 
 

Mistä löydän lisätietoa Etuohjelmasta?

Elisa Etuohjelman tasoista ja eduista löydät kattavasti tietoa Elisan nettisivuilta.

Tutustu Elisa Etuohjelman tasoihin ja etuihin

 

Mitä mieltä olet uudesta Elisa Etuohjelmasta?

Minusta tämä uusi Etuohjelma on oikein hyvä😊 Toki saisi olla enemmän puhelin- ja mobiililaajakaista liittymistä etuja niin, että S-ryhmän Bonus kuitenkin säilyisi niillä liittymillä joilla se on tällä hetkellä.

 

Itse olen Platina-tasolla, mutta en tiedä laskeeko se, kun irtisanoin Pilvilinnan ja Elisa Viihde Tupla boxin päättymään syyskuun loppuun.


29 vuotta puhelinliittymäasiakkaana ja reilu parikymmentä vuotta nettiliittymäasiakkaana tuottaa vain hopeatason ja oikeuden osallistua muutamaan arvontaan. Kirjaakin käytin koko sen eliniän, mutta siitä ei ilmeisesti pisteitä heru.

Mistä lie tempaistu asiakkuuden aluksi vuosi 2015? Omaehtoisia muutoksia en liittymiini ole tehnyt; kaikki muutokset ovat olleet lähtöisin Radiolinjalta tai Elisalta.


OmaElisan mukaan asiakkuuteni alkoi 1/2010 mikä on pötyä. Hankin lankapuhelin liittymän Riihimäen Puhelimelta joskus 1993 ja minulla oli ADSL-liittymä kauan ennen kuin Elisa osti osake-enemmistön (90%) 2001. Lopullinen fuusio 2004. ADSL muuttui Saunalahdeksi jo varhaiheessa vaiheessa noissa ostokuvioissa. Vaihdoin Elisan kaapelimodeemiliittymään kun sellainen tuli saataville ja se on ollut laajakaistaliittymäni jatkuvasti siitä lähtien. Vain 180 pistettä 82,39€ laskutuksella.

 


Käytännössä siis tuo aika lasketaan siten, kun on ollut kuukausilaskuttuvia palveluita yhtäjaksoisesti voimassa eikä ole ollut tilannetta, ettei olisi voimassa olevia laskuttuvia palveluita. Ei siis väliä onko samalla asiakasnumerolla. 😊


Käytännössä ei näytä kuitenkaan näytä menevän niin...


Korostan vielä kertaalleen tässä ketjussakin jo aiemmin mainittua asiaa - Etuohjelman tasoihin ei vaikuta 11 vuotta pidempi asiakkuus, vaan tuolla 11 vuodella saa asiakkuuden kestosta jo täydet pisteet. Uskon, ettei myöskään olisi järkevää pitää tallessa yli 20 tai jopa 30 vuoden takaisia asiakkuuteen liittyviä tietoja.


Ymmärtääkseni sopimukset tulee säilyttää koko niiden voimassaolon ajan. Joku moderaattori taisi todeta, että sopimus ei perustu sopimuksen numeroon vaan sen tekijään eli tässäkin tapauksessa jatkuvan sopimuksen tiedot pitäisi olla tallessa.

Kirjanpitolaki taas edellyttää tietojen säilyttämistä aineistolajista riippuen 6-10 vuotta.

Mihin mahtaa perustua Elisan etuohjelmassa määritelty 11 vuotta?


 

Mihin mahtaa perustua Elisan etuohjelmassa määritelty 11 vuotta?

 

Se nyt määritetty maksimiksi, ja tällä hetkellä mennään semmoisella 👍 Näkisin itse henkilökohtaisesti, että asiakasnäkökulmastahan tuo lyhyempi vuosimäärähän on parempi kuin vielä tuosta pidempi, kun jo lyhyemmällä saa täydet pisteet 😊


 

Mihin mahtaa perustua Elisan etuohjelmassa määritelty 11 vuotta?

 

Se nyt määritetty maksimiksi, ja tällä hetkellä mennään semmoisella 👍 Näkisin itse henkilökohtaisesti, että asiakasnäkökulmastahan tuo lyhyempi vuosimäärähän on parempi kuin vielä tuosta pidempi, kun jo lyhyemmällä saa täydet pisteet 😊

Hmmmm…

Eihän siitä lyhyemmän ajan asiakkaina olleille mitään haittaa ole , vaan vuosikymmeniä asiakkaana olleille.

Pitäisi varmaan perustaa superhyperplatina-luokka yli 11 vuotta asiakkkaina olleille. No ei ne Elisan myyntimerkonomit osaa ajatella kuin kvartaalin tai kaksi eteenpäin.


 

Mihin mahtaa perustua Elisan etuohjelmassa määritelty 11 vuotta?

 

Se nyt määritetty maksimiksi, ja tällä hetkellä mennään semmoisella 👍 Näkisin itse henkilökohtaisesti, että asiakasnäkökulmastahan tuo lyhyempi vuosimäärähän on parempi kuin vielä tuosta pidempi, kun jo lyhyemmällä saa täydet pisteet 😊

Elisa ei tippaakaan välitä todellisista pitkäaikaisista asiakkaista? Toki sehän ei ole yllätys, koska heille ei useinkaan onnistuta myymään niitä superhyper-nopeusliittymiä eikä kaikenkattavia kanavapaketteja. He eivät ole niitä yli satasen kuukausilaskutettavia, jotka ovat markkinointikohteita ja joita operaattorit kilvan hamuavat.

Todella pitkäaikaisasiakkaat alkavat ikääntyä ja koska heille ei muuttuneessa elämäntilanteessa Elisalla ole mitään tarjottavaa - monikaan ei perusta jostain Etuohjelmasta. He hakevat tarpeen mukaiset palvelut kilpailijoilta, joilla niitä vielä saattaa olla.  Toki kaikki kolme ovat nykyään ilman kilpailua samaa massaa samoine palveluineen ja hintoineen.


Huomioitaisiin edes se 11 vuotta. 29 vuodesta mulla huomioidaan jollakin oudolla logiikalla vain 9, vaikka mitään omaehtoisia muutoksia en tuona aikana ole asiakkuuteen tehnyt.


Osallistu keskusteluun