Vastattu

Uusi SIM-kortti

  • 28 March 2022
  • 7 kommenttia
  • 218 katselukerrat

Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 28 March 2022, 13:37

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...

Onko sinulla ennen näkynyt Oma Elisassa sekä mobiililaajkaista- että puhelinliittymä?

Jos on , niin ei kai se uusi SIM ole vahingossa tilattu puhelinliittymälle? Syötitkö aktivoinnissa SIM:n sarjanumeron laajakaistaliittymälle?

Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...

Onko sinulla ennen näkynyt Oma Elisassa sekä mobiililaajkaista- että puhelinliittymä?

Jos on , niin ei kai se uusi SIM ole vahingossa tilattu puhelinliittymälle? Syötitkö aktivoinnissa SIM:n sarjanumeron laajakaistaliittymälle?

Kaikki liittymät on laitettu äitini nimiin. Hänen puhelinliittymä kyllä näkyy OmaElisassa, mutta minun ei. Puhelinliittymä ei näkynyt OmaElisassa silloinkaan, kun yhteys toimi vielä, sekä tilasin uuden SIM-kortin mobiililaajakaistan kohdalta, joten vahinkoa ei ole voinut käydä..

Käyttäjätaso 7

Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...

Onko sinulla ennen näkynyt Oma Elisassa sekä mobiililaajkaista- että puhelinliittymä?

Jos on , niin ei kai se uusi SIM ole vahingossa tilattu puhelinliittymälle? Syötitkö aktivoinnissa SIM:n sarjanumeron laajakaistaliittymälle?

Kaikki liittymät on laitettu äitini nimiin. Hänen puhelinliittymä kyllä näkyy OmaElisassa, mutta minun ei. Puhelinliittymä ei näkynyt OmaElisassa silloinkaan, kun yhteys toimi vielä.

Hmmm….

Jos liittymät ovat äitisi nimissä ja kaikki eivät ole näkyneet Oma Elisassa äitisi asiakasnumerolla , niin luultavasti asiakasnumeroita on sitten useampia ja ne pitäisi yhdistää.

Äitisi pitäisi ottaa liittymien omistajana esim. yksityisviestillä yhteyttä @OmaYhteisö-tiimi :iin ja pyytää selvittämään tämä sotku. Luultavasti uusi SIM on tilauksessa mennyt jotenkin väärälle liittymälle tms.

No kun kerrotte aspalle mitä liittymiä teillä on , niin eiköhän asia ala siitä oikenemaan.

Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...

Onko sinulla ennen näkynyt Oma Elisassa sekä mobiililaajkaista- että puhelinliittymä?

Jos on , niin ei kai se uusi SIM ole vahingossa tilattu puhelinliittymälle? Syötitkö aktivoinnissa SIM:n sarjanumeron laajakaistaliittymälle?

Kaikki liittymät on laitettu äitini nimiin. Hänen puhelinliittymä kyllä näkyy OmaElisassa, mutta minun ei. Puhelinliittymä ei näkynyt OmaElisassa silloinkaan, kun yhteys toimi vielä.

Hmmm….

Jos liittymät ovat äitisi nimissä ja kaikki eivät ole näkyneet Oma Elisassa äitisi asiakasnumerolla , niin luultavasti asiakasnumeroita on sitten useampia ja ne pitäisi yhdistää.

Äitisi pitäisi ottaa liittymien omistajana esim. yksityisviestillä yhteyttä @OmaYhteisö-tiimi :iin ja pyytää selvittämään tämä sotku. Luultavasti uusi SIM on tilauksessa mennyt jotenkin väärälle liittymälle tms.

No kun kerrotte aspalle mitä liittymiä teillä on , niin eiköhän asia ala siitä oikenemaan.

Kauankohan tässäkin kestää? Viikko jo takuttu tämän kanssa...

Käyttäjätaso 7

Kauankohan tässäkin kestää? Viikko jo takuttu tämän kanssa...

Jaa’a. Sen tietää vain Elisa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Kauankohan tässäkin kestää? Viikko jo takuttu tämän kanssa...

Jos valitset reaaliaikaisen viestintäkanavan, eli käytät puhelinta, homma ratkennee lennossa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

tilasin uuden SIM-kortin mobiililaajakaistan kohdalta

Sim-korttia vaihdettaessa kortin ja liittymän välinen yhteys muodostuu vasta aktivoitaessa. Eli on täysin mahdollista, että uuden kortin aktivointi on nyt tapahtunut mobiililaajakaistan sijaan puhelinliittymään.