Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...
Uusi SIM-kortti
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Hei, noudin juuri postista uuden SIM-kortin mobiililaajakaistaani. Juuri kuin sain aktivoitua sen, puhelimeni mobiilidataverkko katkesi. Mistä tämä johtuu? Yhteys toimi täydellisesti ennen aktivointia. Lisäksi puhelinliittymää ei näy OmaElisassa...
Onko sinulla ennen näkynyt Oma Elisassa sekä mobiililaajkaista- että puhelinliittymä?
Jos on , niin ei kai se uusi SIM ole vahingossa tilattu puhelinliittymälle? Syötitkö aktivoinnissa SIM:n sarjanumeron laajakaistaliittymälle?
Kaikki liittymät on laitettu äitini nimiin. Hänen puhelinliittymä kyllä näkyy OmaElisassa, mutta minun ei. Puhelinliittymä ei näkynyt OmaElisassa silloinkaan, kun yhteys toimi vielä.
Hmmm….
Jos liittymät ovat äitisi nimissä ja kaikki eivät ole näkyneet Oma Elisassa äitisi asiakasnumerolla , niin luultavasti asiakasnumeroita on sitten useampia ja ne pitäisi yhdistää.
Äitisi pitäisi ottaa liittymien omistajana esim. yksityisviestillä yhteyttä
No kun kerrotte aspalle mitä liittymiä teillä on , niin eiköhän asia ala siitä oikenemaan.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

