Vastattu

vakuusmaksu

  • 17 May 2022
  • 1 kommentti
  • 176 katselukerrat

Eilen soitteli Enialta Laura, 

 

puhelun aikana päivitettiin mun puhelinliittymä. Liittymän päivityksen lisäks tilasin v premiumin ja netgem boksin. Kerroin suoraan että olen velkajärjestelyssä enkä näin ollen ole varma meneekö tilaus läpi. 
Olin niin väsynyt etten enää ees muista miten hn ohjeisti toimimaan vakuusmaksupyynnön kanssa. Jollekkkin piti soittaa koska asiasta pysty neuvottelemaan tai jtn. Apua mitä mä teeeenn? :D

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 17 May 2022, 12:04

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Tuolla vakuusmaksusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/vakuusmaksu/

Esim.

Miten tiedän onko tilaukselleni määräytynyt vakuusmaksu?

  • Saat vakuusmaksupyynnön sähköpostiisi otsikolla Vakuusmaksupyyntö tai kirjeenä.
  • Vakuusmaksupyynnön näet myös OmaElisan etusivulta kohdasta Uusimmat asiakaskirjeet. Vakuusmaksupyyntö näkyy otsikolla Vakuusmaksupyyntö. OmaElisaan kirjaudut Elisa Tunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  • Voithan yrittää soittaa:
  • Asiakaspalvelu

    010 190 240​
    (mpm/pvm)​

    Tai viesti tuonne:
  • https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
  • Tarkista vielä OmaElisasta kohta:
  • Tuotteesi ja tilauksesi.