Skip to main content
Vastaus

vakuusmaksu

  • May 17, 2022
  • 1 kommentti
  • 216 katselukerrat

Eilen soitteli Enialta Laura, 

 

puhelun aikana päivitettiin mun puhelinliittymä. Liittymän päivityksen lisäks tilasin v premiumin ja netgem boksin. Kerroin suoraan että olen velkajärjestelyssä enkä näin ollen ole varma meneekö tilaus läpi. 
Olin niin väsynyt etten enää ees muista miten hn ohjeisti toimimaan vakuusmaksupyynnön kanssa. Jollekkkin piti soittaa koska asiasta pysty neuvottelemaan tai jtn. Apua mitä mä teeeenn? :D

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla vakuusmaksusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/vakuusmaksu/

Esim.

Miten tiedän onko tilaukselleni määräytynyt vakuusmaksu?

  • Saat vakuusmaksupyynnön sähköpostiisi otsikolla Vakuusmaksupyyntö tai kirjeenä.
  • Vakuusmaksupyynnön näet myös OmaElisan etusivulta kohdasta Uusimmat asiakaskirjeet. Vakuusmaksupyyntö näkyy otsikolla Vakuusmaksupyyntö. OmaElisaan kirjaudut Elisa Tunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  • Voithan yrittää soittaa:
  • Asiakaspalvelu

    010 190 240​
    (mpm/pvm)​

    Tai viesti tuonne:
  • https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
  • Tarkista vielä OmaElisasta kohta:
  • Tuotteesi ja tilauksesi.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

  • Vastaus
  • May 17, 2022

Tuolla vakuusmaksusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/vakuusmaksu/

Esim.

Miten tiedän onko tilaukselleni määräytynyt vakuusmaksu?

  • Saat vakuusmaksupyynnön sähköpostiisi otsikolla Vakuusmaksupyyntö tai kirjeenä.
  • Vakuusmaksupyynnön näet myös OmaElisan etusivulta kohdasta Uusimmat asiakaskirjeet. Vakuusmaksupyyntö näkyy otsikolla Vakuusmaksupyyntö. OmaElisaan kirjaudut Elisa Tunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  • Voithan yrittää soittaa:
  • Asiakaspalvelu

    010 190 240​
    (mpm/pvm)​

    Tai viesti tuonne:
  • https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
  • Tarkista vielä OmaElisasta kohta:
  • Tuotteesi ja tilauksesi.