Kävin yksikössä eilen 21.6.2022 n.14-aikaan, itseni lisäksi ei ollut muita asiakkaita. Asiani oli SIM-kortin vaihto, johon olin saanut Elisalta kehoituksen kortin vanhuuden vuoksi. palveluksessa oleva kieltäytyi vaihtamasta ja saoi yksikantaan, ettei tarvitse vaihtaa, “vaihtakaa sitten kun ostatte uuden puhelimen. Vastasin haluavani vaihtaa nyt. Hän otti puhelimen vastaan ja jatkoi” puhdistakaa puhelin ensin, en vaihda noin likaiseen puhelimeen”. Vastasin, etten asioi hänen kanssaan ja siirryin seuraavalle tiskille. Pyysin vaihtamaan samalla näytön suojakalvon, “se on 19,80€ ja otti maksun.” Maksoin Applewatchilla. Sen jäkeen alkoi asiointi luistaa hiukan paremmin. Pyysin edelleen vaihtamaan ja koodaamaan uuden sim-kortin. Vasta nyt alan käsittää, että kohtelu johtui iästäni 87 vuotta.
Harkitsen äänestää jaloillani pikäaikaisesta suheesta Elisan kanssa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett
Katso alkuperäinen viesti