Vastattu

Veturin yksikön palvelu

  • 22 June 2022
  • 3 kommenttia
  • 139 katselukerrat

Kävin yksikössä eilen 21.6.2022 n.14-aikaan, itseni lisäksi ei ollut muita asiakkaita. Asiani  oli SIM-kortin vaihto, johon olin saanut Elisalta kehoituksen kortin vanhuuden vuoksi. palveluksessa oleva kieltäytyi vaihtamasta ja saoi yksikantaan, ettei tarvitse vaihtaa, “vaihtakaa sitten kun ostatte uuden puhelimen. Vastasin haluavani vaihtaa nyt. Hän otti puhelimen vastaan ja jatkoi” puhdistakaa puhelin ensin, en vaihda noin likaiseen puhelimeen”. Vastasin, etten asioi hänen kanssaan ja siirryin seuraavalle tiskille. Pyysin vaihtamaan samalla näytön suojakalvon, “se on 19,80€ ja otti maksun.” Maksoin Applewatchilla. Sen jäkeen alkoi asiointi luistaa hiukan paremmin. Pyysin edelleen vaihtamaan ja koodaamaan uuden sim-kortin. Vasta nyt alan käsittää, että kohtelu johtui iästäni 87 vuotta.

Harkitsen äänestää jaloillani pikäaikaisesta suheesta Elisan kanssa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett 22 June 2022, 12:14

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Moikka @jarmo louvo ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Nyt ei kuulosta ollenkaan hyvältä eikä Elisan arvojen mukaiselta toiminnalta tämä. 😥 Voisitko laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , että saamme palautteen kohdistettua oikealle henkilölle. 🙂

Käyntini vuosien jälkeen Elisalla oli valtava järkytys, olin tottunut Prisman yksikössä hyvään palveluun.
Etten ole juuri käynyt, johtuu siitä, että tulen toimeen omin neuvoin. Nyt oli kyseessä uuden sim-kortin asennus, josta olin saanut Elisalta viestin "Hei! Puhelinliittymälläsi on useita vuosia vanha SIM-kortti. Suosittelemme sinulle SIM-kortin vaihtoa uudempaan, jotta 5G-liittymäsi toimii"....
Asianomainen virkailija sanoi ensimmäiseksi, ettei kannata vaihtaa ennen uuden puhelimen ostoa ja jatkoi jotain tulevien pyhien aikana tulevista hankaluuksista, joita hän ei kummemmin selvittänyt. Sim-kortin asennuksesta hän kieltäytyi sanomalla: "En asenna ennenkuin oslette puhdistaneet puhelimen" Vaihdoin viereiselle tiskille kiistelemättä hänen kanssaan. Sain asiani hoidettua, asianomaisen pitkin hampain ! Hän oli kuunnellut aivan vieretä käydyn keskustelun.
Alkuperäinen kirjeeni: Kävin Veturin yksikössä eilen 21.6.2022 n.14-aikaan, itseni lisäksi ei ollut muita asiakkaita. Asiani oli SIM-kortin vaihto, johon olin saanut Elisalta kehoituksen kortin vanhuuden vuoksi. palveluksessa oleva kieltäytyi vaihtamasta ja sanoi yksikantaan, ettei tarvitse vaihtaa, “vaihtakaa sitten kun ostatte uuden puhelimen. Vastasin haluavani vaihtaa nyt. Hän otti puhelimen vastaan ja jatkoi” puhdistakaa puhelin ensin, en vaihda noin likaiseen puhelimeen”. Vastasin, etten asioi hänen kanssaan ja siirryin seuraavalle tiskille. Pyysin vaihtamaan samalla näytön suojakalvon, “se on 19,80€ ja otti maksun.” Maksoin Applewatchilla. Sen jäkeen alkoi asiointi luistaa hiukan paremmin. Pyysin edelleen vaihtamaan ja koodaamaan uuden sim-kortin.
Vasta nyt alan käsittää, että kohtelu johtui iästäni, 87 vuotta.

 Haluasin vakuuttua, että Elisa todella tarttuu epäkohtiin. Ei riitä, että kuulostaa pahalta. Hyvä tai paha ei merkitse mitään sinänsä. On vain säääli, että menestyvällä yrityksellä ei ole varaa hankkia henkilökuntaa, jolla olisi tarve noudattaa tapoja. Muistan, että näin ja sain kokea vastaavaa käytöstä kuin Veturin yksikössä Neuvostoliitossa, Moskovassa. Siihen malliinko olemme menossa.