Vastattu

ViaPlay irtisanominen

  • 3 April 2022
  • 1 kommentti
  • 122 katselukerrat

En aktivoinut koko ViaPlaytä käyttöön, mutta niin vain tuli laskua. Irtisanominenkaan ei onnistunut ohjeiden mukaan, kun irtisanottavaa pakettia ei ollut, koska sitä en ole ottanut käyttöön. Sähköpostitse laitoin irtisanomisen ja vähensin laskusta ViaPlay osuuden. Ja en maksa, koska en ole käyttänytkään.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 4 April 2022, 14:28

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Hankalaako !

 

Laittaisitko meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin katsotaan homma kuntoon 🙂 Tarvittaessa saat asian hoidettua varmasti myös asiakaspalvelumme kautta.