Hei! Olen maksanut saman netti laskun 2 kertaa syyskuussa. Tänään (1.10) tulee viesti, että pakettini vanhenee parin päivän päästä. Miten teen?
Virhe puhelinlasku
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei! Olen maksanut saman netti laskun 2 kertaa syyskuussa. Tänään (1.10) tulee viesti, että pakettini vanhenee parin päivän päästä. Miten teen?
Eiköhän asia hoidu, kun
otat heti huomenissa yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X -palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi