Vastattu

Virhe puhelinlasku

  • 1 October 2023
  • 1 kommentti
  • 68 katselukerrat

Hei! Olen maksanut saman netti laskun 2 kertaa syyskuussa. Tänään (1.10) tulee viesti, että pakettini vanhenee parin päivän päästä. Miten teen?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 1 October 2023, 19:48

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Hei! Olen maksanut saman netti laskun 2 kertaa syyskuussa. Tänään (1.10) tulee viesti, että pakettini vanhenee parin päivän päästä. Miten teen?

Eiköhän asia hoidu, kun

otat heti huomenissa yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X -palvelussa   Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​ Avoinna ma-pe klo 8-18.

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Osallistu keskusteluun