Skip to main content
Vastaus

Yksittäisten liittymien eriyttäminen omalle sopimukselleen

  • August 13, 2021
  • 6 kommenttia
  • 125 katselukerrat

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen

Elikkä mulla on tällä hetkellä pari Tarkka Perus-liittymää jotka on samalla asiakasnumerolla Luottokauppapalveluiden kanssa, nyt haluaisin nuo Tarkat omalle asiakasnumerolleen ilman että Luottokauppasopimuksetkin siirtyy siinä samalla. Pystyykö OmaElisassa itsepalveluna siirtämään nuo yksittäiset Tarkka Perus-liittymät omalle asiakasnumerolleen? Jos esim. haluaisin samalle asiakasnumerolle Elisa K1-liittymien kanssa TAI erilliselle asiakasnumerolle niin onnistuuko tuo itsepalveluna?

 

Edit: korjattu tekstin sanamuotoa sopimus->asiakasnumero muotoon.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@JV0600 - Puhelinliittymät pystyy siirtämään omalle asiakasnumerolleen, mutta luottokauppasopimuksia ei pysty siirtämään. Tässä tapauksessa suosittelisin, että kannattaa siirtää nuo puhelinliittymät omalle asiakasnumerolleen, jolloin nuo luottokauppasopimukset jäävät omalle asiakasnumerolleen.

Puhelinliittymien osalta asiakasnumeroiden erottelun pystyy tekemään suoraan ihan OmaElisan kautta.

6 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • August 13, 2021

Ei pysty, eikä pysty muutenkaan ellei katkaise, kyselin tuota samaa tässä taannoin, mulla oli kaksi tunnusta ja halusin kaikki laskut yhdelle jotta toisen olis voinu sulkea, ei onnistunut.


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • Keskustelun aloittaja
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 13, 2021

Ei taida onnistua siis AsPan tekemänäkään? Kun sais jotenkin siivottua ne luottokauppajutut pois sopimuksesta, mitä niillä tekee tossa sopparissa kun laitteet on kaikki maksettu ja vielä kertamaksuna.


Sokrates
  • August 14, 2021

Ei taida onnistua siis AsPan tekemänäkään? Kun sais jotenkin siivottua ne luottokauppajutut pois sopimuksesta, mitä niillä tekee tossa sopparissa kun laitteet on kaikki maksettu ja vielä kertamaksuna.


Jos laitteilla on takuuaika kesken , niin ehkä niiden soppareiden on hyvä näkyä Oma Elisassa. Itsellänikin on pari kertamaksulla tehtyä ostosta Elisan verkkokaupasta , joiden takuut on mennyt umpeen jo aikoja sitten , mutta siellä ne näkyvät Oma Elisassa edelleen. No eipä siitä minulle mitään haittaa ole , kun eivät kummittele laskuissa enää.


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • Keskustelun aloittaja
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 16, 2021

Ei taida onnistua siis AsPan tekemänäkään? Kun sais jotenkin siivottua ne luottokauppajutut pois sopimuksesta, mitä niillä tekee tossa sopparissa kun laitteet on kaikki maksettu ja vielä kertamaksuna.


Saisiko tähän moderaattorien kommentteja eli onnistuuko AsPan tekemänä vaiko ei? Ja miten nuo ikivanhat luottokauppajutut ja laitetilaukset saa siivottua pois häiritsemästä kun takuu on mennyt umpeen jo ja lisäksi kaikki laitteet on kertamaksuna maksettu?


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • Keskustelun aloittaja
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 16, 2021

Kyse siis asiakasnumeron muuttamisesta, ei itse sopimuksesta. Korjasin aloitukseeni tuon sanamuodon oikeaksi.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • August 17, 2021

@JV0600 - Puhelinliittymät pystyy siirtämään omalle asiakasnumerolleen, mutta luottokauppasopimuksia ei pysty siirtämään. Tässä tapauksessa suosittelisin, että kannattaa siirtää nuo puhelinliittymät omalle asiakasnumerolleen, jolloin nuo luottokauppasopimukset jäävät omalle asiakasnumerolleen.

Puhelinliittymien osalta asiakasnumeroiden erottelun pystyy tekemään suoraan ihan OmaElisan kautta.