Kello kävi 3 kertaa huollossa takuu aikana. 2 kertaa vaihdettiin emolevy ja kerran akku. Samat ongelmat jatkui ja vein neljännen kerran huoltoon jolloin myyjä ehdotti kaupan purkua tai että tilalle saisi uuden laitteen. Myyjä lupasi soittaa kun on saanut esimieheltään tiedon mikä kaupan purku korvaus olisi. Noh myyjä soitti ja sanoi että 100e hyvittävät ja ei ole mahdollisuutta edes saada uutta kelloa. Aika pieneltä tuntuu tuo hyvitys kun reilu vuoden vanha kello ja tälläkin hetkellä Myydään 350-450e hintaan. Mieluummin olisin ottanut uuden kellon kuin 100e millä ei saa vastaavaa kelloo edes käytettynä.
Älykellon kaupan purku
Jos kellossa on takuu voimassa niin eikö sitä voi takuuna vaihtaa uuteen kun korjaus ei ole korjannut vikaa? Mitkä ongelmat kellossa on ollut?
Kello kävi 3 kertaa huollossa takuu aikana. 2 kertaa vaihdettiin emolevy ja kerran akku. Samat ongelmat jatkui ja vein neljännen kerran huoltoon jolloin myyjä ehdotti kaupan purkua tai että tilalle saisi uuden laitteen. Myyjä lupasi soittaa kun on saanut esimieheltään tiedon mikä kaupan purku korvaus olisi. Noh myyjä soitti ja sanoi että 100e hyvittävät ja ei ole mahdollisuutta edes saada uutta kelloa. Aika pieneltä tuntuu tuo hyvitys kun reilu vuoden vanha kello ja tälläkin hetkellä Myydään 350-450e hintaan. Mieluummin olisin ottanut uuden kellon kuin 100e millä ei saa vastaavaa kelloo edes käytettynä.
Eipä sen nyt ihan noin varmaankaan pitäisi mennä.
Laita yksityisviestiä
Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:
Oma profiili/muokkaa profiilia.
Omaan profiiliin pääset klikkaamalla
nimimerkkipallukkaasi sivun oikealla ylhäällä/Oma profiili.
Eiköhän lutviudu parhain päin.
Jos kellossa on takuu voimassa niin eikö sitä voi takuuna vaihtaa uuteen kun korjaus ei ole korjannut vikaa? Mitkä ongelmat kellossa on ollut?
Syytä siihen miksi se menee rikki kokoajan ei ole tiedossa.
Jos kellossa on takuu voimassa niin eikö sitä voi takuuna vaihtaa uuteen kun korjaus ei ole korjannut vikaa? Mitkä ongelmat kellossa on ollut?
Syytä siihen miksi se menee rikki kokoajan ei ole tiedossa.
Onko selvitetty, voiko vika olla laturissa ? Liittyykö “rikkoutuminen” käyttöön vai “hajoaako” se itsestään vaikkei käyttäisi, antaa vain olla päällä ?
Jos kellossa on takuu voimassa niin eikö sitä voi takuuna vaihtaa uuteen kun korjaus ei ole korjannut vikaa? Mitkä ongelmat kellossa on ollut?
Syytä siihen miksi se menee rikki kokoajan ei ole tiedossa.
Onko selvitetty, voiko vika olla laturissa ? Liittyykö “rikkoutuminen” käyttöön vai “hajoaako” se itsestään vaikkei käyttäisi, antaa vain olla päällä ?
Ei ole selvitetty. Soitin äsken vielä kyseiselle Elisan asiakaspalvelialle ja sanoin että en ole tyytyväinen tähän ratkaisuun niin sanoi että mitään muuta ei ole tehtävissä että elisa ei ole velvollinen korvaamaan uutta ja 100e on paras mitä ne voi kaupanpurussa antaa.
Tässä ei ole vielä kerrottu että mikä se vika on?
Jos kellossa on takuu voimassa niin eikö sitä voi takuuna vaihtaa uuteen kun korjaus ei ole korjannut vikaa? Mitkä ongelmat kellossa on ollut?
Syytä siihen miksi se menee rikki kokoajan ei ole tiedossa.
Onko selvitetty, voiko vika olla laturissa ? Liittyykö “rikkoutuminen” käyttöön vai “hajoaako” se itsestään vaikkei käyttäisi, antaa vain olla päällä ?
Ei ole selvitetty. Soitin äsken vielä kyseiselle Elisan asiakaspalvelialle ja sanoin että en ole tyytyväinen tähän ratkaisuun niin sanoi että mitään muuta ei ole tehtävissä että elisa ei ole velvollinen korvaamaan uutta ja 100e on paras mitä ne voi kaupanpurussa antaa.
Älä tyydy yhden asiakaspalvelijan sanomisiin.
Äläkä jätä asiaa kesken.
Moikka
Millaisia oireita kellossa on ollut?
Moikka
Millaisia oireita kellossa on ollut?
Ennen ekaa huoltoo näyttö pimeni mutta kello kuitenkin värisi ja sykkeen mittaus valo välkky. Toisella kerralla kello alkoi sammuilemaan ja akku tyhjeni hetkessä. Kolmanella kerralla tapahtuu sama kuin ekalla kerralla. Ja nyt viimeisin ennen kaupan purkua niin kello alkoi sammuilla vaikka virtaa oli 70% ja ainut tapa saada käyntiin oli yhdistää laturiin. Kunnes eräänä päivänä kello alkoi täristä ranteessa ja ilmoitti laitteen siirtyvän lentokone tilaan ylikuumenemisen johdosta(oli huomattavan kuuma) akun varaus samalla suunnilleen 1% per sekuntti. Sammutin laitteen kun se Alko haisemaan ja sen jälkeen se ei köynnistynytkään enää.
Okei, ei tuo hyvältä kuulosta sitten
Jos kelloa on ladattu valmistajan hyväksymillä latureilla, eikä ole kolhittu, eikä esim saunassa käytetty ja takuu on voimassa niin kyllä sen silloin pitäisi mennä takuuseen eli takuuvaihto. Varmaan erittäin huono tuuri vaan käynyt.
Okei, ei tuo hyvältä kuulosta sitten
Viestiä pistetty
Jos kelloa on ladattu valmistajan hyväksymillä latureilla, eikä ole kolhittu, eikä esim saunassa käytetty ja takuu on voimassa niin kyllä sen silloin pitäisi mennä takuuseen eli takuuvaihto. Varmaan erittäin huono tuuri vaan käynyt.
No tämäpä! Asiakaspalvelia oli itsekin pahoillaan tästä mutta hänen esimies tai kuka lie kehen hän oli yhteydessä päätti asian näin.
Jos kelloa on ladattu valmistajan hyväksymillä latureilla, eikä ole kolhittu, eikä esim saunassa käytetty ja takuu on voimassa niin kyllä sen silloin pitäisi mennä takuuseen eli takuuvaihto. Varmaan erittäin huono tuuri vaan käynyt.
No tämäpä! Asiakaspalvelija oli itsekin pahoillaan tästä mutta hänen esimies tai kuka lie kehen hän oli yhteydessä päätti asian näin.
Kauanko tuo kello on sinulla ollut ja minkä ajan se on kulloinkin ollut huollossa, eli ei käytettävissä ?
Jos kelloa on ladattu valmistajan hyväksymillä latureilla, eikä ole kolhittu, eikä esim saunassa käytetty ja takuu on voimassa niin kyllä sen silloin pitäisi mennä takuuseen eli takuuvaihto. Varmaan erittäin huono tuuri vaan käynyt.
No tämäpä! Asiakaspalvelija oli itsekin pahoillaan tästä mutta hänen esimies tai kuka lie kehen hän oli yhteydessä päätti asian näin.
Kauanko tuo kello on sinulla ollut ja minkä ajan se on kulloinkin ollut huollossa, eli ei käytettävissä ?
Vajaan vuoden käytössä jonka jälkeen alkoi huolto rumba joka kesti n. 5kk jolloin ollut käytössä silloin aina kun hetkellisesti toiminut.
Minkä valmistajan älykello tämä oli ja malli?
Minkä valmistajan älykello tämä oli ja malli?
Huawei 3 pro lte
Kaupan purussa myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta ns. käyttöhyötykorvaus. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että myyjän ei tarvitse palauttaa koko tuotteen ostohintaa asiakkaalle.
Mikäli kauppa puretaan silloin kun tuotteen takuuaika on vielä voimassa, myyjällä ei ole oikeutta vähentää palautettavasta summasta käyttöhyötykorvausta vaan myyjän tulee palauttaa koko tuotteen ostohinta asiakkaalle.
Kaupan purussa myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta ns. käyttöhyötykorvaus. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että myyjän ei tarvitse palauttaa koko tuotteen ostohintaa asiakkaalle.
Mikäli kauppa puretaan silloin kun tuotteen takuuaika on vielä voimassa, myyjällä ei ole oikeutta vähentää palautettavasta summasta käyttöhyötykorvausta vaan myyjän tulee palauttaa koko tuotteen ostohinta asiakkaalle.
Noissahan on 24kk takuu? Elikkäs 349e jäisin nyt tappiolle.
Kaupan purussa myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta ns. käyttöhyötykorvaus. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että myyjän ei tarvitse palauttaa koko tuotteen ostohintaa asiakkaalle.
Mikäli kauppa puretaan silloin kun tuotteen takuuaika on vielä voimassa, myyjällä ei ole oikeutta vähentää palautettavasta summasta käyttöhyötykorvausta vaan myyjän tulee palauttaa koko tuotteen ostohinta asiakkaalle.
Noissahan on 24kk takuu? Elikkäs 349e jäisin nyt tappiolle.
Älä tyydy siihen sataseen. Myyjällä on toki oikeus kieltäytyä kaupanpurusta, mutta ota sitten uusi takuuseen, tai takuukorjauta ja myy pois. Saat varmasti enemmän kuin satasen.
Kaupan purussa myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta ns. käyttöhyötykorvaus. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että myyjän ei tarvitse palauttaa koko tuotteen ostohintaa asiakkaalle.
Mikäli kauppa puretaan silloin kun tuotteen takuuaika on vielä voimassa, myyjällä ei ole oikeutta vähentää palautettavasta summasta käyttöhyötykorvausta vaan myyjän tulee palauttaa koko tuotteen ostohinta asiakkaalle.
Noissahan on 24kk takuu? Elikkäs 349e jäisin nyt tappiolle.
Älä tyydy siihen sataseen. Myyjällä on toki oikeus kieltäytyä kaupanpurusta, mutta ota sitten uusi takuuseen, tai takuukorjauta ja myy pois. Saat varmasti enemmän kuin satasen.
Tänään elisa lupasi uuden laitteen. Eli hyötyä oli tänne kirjoittelusta.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.