Skip to main content

Huawein älykellon ominaisuudet ei vastaa tarvetta. Ei käytönjälkiä. Voiko sen palauttaa?

Huawein älykellon ominaisuudet ei vastaa tarvetta. Ei käytönjälkiä. Voiko sen palauttaa?

Etämyynissä on 14 vrk palautusoikeus , mutta liikkeestä ostettaessa ei.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/


Tuolla ohjetta:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet.

Etämyynnin peruutusoikeus kuluttajille.

Etämyynnissä tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta tai laitteen vastaanottamisesta.

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut. Etämyynnissä myymälänouto-toimitustavalla tehdyillä tilauksilla on normaali etämyynnin peruutusoikeus.

Laitteet (pois lukien televisio/kodinkone/tietokone ja Elisa Viihde)

Jos peruutus koskee pelkkää laitetta ja laite on täysin ehjä ja myyntikelpoinen, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä meille erikseen. Tällöin voit lähettää alla olevan peruutuslomakkeen ja laitteen takaisin 28 vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta.

Täytä peruutuslomake:

Etämyynnin peruutuslomake

 


Tossa vaikuttaa osaltaan pitkälti se, että ootko ottanut käyttöön:
“Voit avata laitepaketin ja tutustua rauhassa sen sisältöön. Laitteen ominaisuuksiin voit tutustua laitteen käyttöoppaan avulla. Mikäli laitteen käyttöä jatketaan laitteen käynnistyksen jälkeen, katsotaan se laitteen käyttöönotoksi.”
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/ ohjeessa kohta Laitteet