Onko muilla kokemuksia tilanteesta, jossa verkkokaupasta ostettu tuote palautetaan reklamaationa vian vuoksi 14 päivän sisällä ostamisesta, mutta palautuksesta veloitetaan arvonalennusta sillä perusteella, että tuotetta on käytetty?
Minun tapauksessani kyseessä on EZVIZ-robottiruohonleikkuri. Oma näkemykseni on, että tuotteen vian pystyi toteamaan vasta käyttöönoton yhteydessä, joten 20 % arvonalennus tuntuu kohtuuttomalta.
Haluaisin kuulla, onko muilla ollut vastaavia kokemuksia Elisan verkkokaupan palautus- tai reklamaatiokäytännöistä, ja miten asia on ratkennut?
