Vastattu

Budbee toimitus peruttu, koska paketti liian iso Budbeelle

  • 7 January 2022
  • 4 kommenttia
  • 302 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Tuotteen toimitus oli peruttu Budbeen toimesta, koska paketti liian iso. Todella hämärä homma, koska mun piti selvittää asiaa Budbeen chatissa, että sain tästä peruutuksen syystä tiedon.

 

Mitä vaihtoehtoja Elisalla on kotitoimitukseen? Minuun ei ole oltu yhteydessä vaihtoehtoisen toimitustavan valitsemiseksi Elisalta. Missä paketti luuraa tällä hetkellä?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 10 January 2022, 10:31

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Luultavasti jos paketti on maksettu valmiiksi ketään ei kiinnosta. Sinällään hauskaa, jos Elisa antaa valita toimitustavan ja toimittajan, joka jostain syystä ei kyseistä pakettia pysty toimittamaan? :face_palm_tone3:

Kotiin kuljetukset on muutenkin osaksi aika hauskoja. Esim. täällä missä itse asustelen, kun tilaa kotiinkuljetuksen ja valitsee jonkun muun päivän kuin perjantain niin ei kyllä tule silloin vaan kaikki paketit siirtyy aina perjantaille ja harvemmin niistäkään ketään ilmoittaa yhtikäs mitään.  Välillä saa myös odotella viikkotolkulla.

Käyttäjätaso 1

Luultavasti jos paketti on maksettu valmiiksi ketään ei kiinnosta. Sinällään hauskaa, jos Elisa antaa valita toimitustavan ja toimittajan, joka jostain syystä ei kyseistä pakettia pysty toimittamaan? :face_palm_tone3:

 


Haluankin tästä täydellisen selvityksen Elisan puolelta, ei ole mennyt homma ns. putkeen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Luultavasti jos paketti on maksettu valmiiksi ketään ei kiinnosta. Sinällään hauskaa, jos Elisa antaa valita toimitustavan ja toimittajan, joka jostain syystä ei kyseistä pakettia pysty toimittamaan? :face_palm_tone3:

 


Haluankin tästä täydellisen selvityksen Elisan puolelta, ei ole mennyt homma ns. putkeen.

Tilaamasi palvelu, toimitus, ei ole olut sitä mitä on luvattu, sulla on oikeus korvaukseen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Luultavasti jos paketti on maksettu valmiiksi ketään ei kiinnosta. Sinällään hauskaa, jos Elisa antaa valita toimitustavan ja toimittajan, joka jostain syystä ei kyseistä pakettia pysty toimittamaan? :face_palm_tone3:

 

Totta kai kiinnostaa. Jos toimituksessa on ongelmia, selvitämme asian, oli laite maksettu valmiiksi tai ei. 
 

Tuotteen toimitus oli peruttu Budbeen toimesta, koska paketti liian iso. Todella hämärä homma, koska mun piti selvittää asiaa Budbeen chatissa, että sain tästä peruutuksen syystä tiedon.

 

Mitä vaihtoehtoja Elisalla on kotitoimitukseen? Minuun ei ole oltu yhteydessä vaihtoehtoisen toimitustavan valitsemiseksi Elisalta. Missä paketti luuraa tällä hetkellä?

 


Pahoittelut tilanteesta. Suosittelen olemaan tästä asiakaspalveluumme yhteydessä. Voit halutessasi laittaa viestiä myös @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, mutta nopeiten asian saa eteenpäin asiakaspalvelumme kautta.