Vastattu

Burrel Riistakamera ei löydä verkkoa, päivitys kyllä tehty

  • 1 December 2021
  • 3 kommenttia
  • 524 katselukerrat

On kaksi Burrel Edge riistakameraa. Molemmissa oli vaikeuksia lähettämään kuvia. Ongelmia tuli keväällä 2021. Kuvia kyllä tallentuneet muistikortiin muttei siirtyneet eteenpäin. Ehdiin tilata uuden SIM- kortin toiselle kameralle.
Sitten otin molempiin kameroihin uudet päivitykset ja ta-daa toinen kamera alkoi toimimaan. Muttei sitä toista (missä on uusi SIMkortti). Jos otan SIM- kortin siitä toimivasta kamerasta ja laitan se siihen ei-toimivaan, se alkaa toimimaan. 

Minun maailmassani se viittaa siihen , että uudessa SIM- kortissa on virhe. Kesällä maksoin ison  puhelinlaskun siitä hyvästä, että sain puhua Omagurun kanssa. Hän väitti että SIMkortii kyllä näkyy verkossa, se on toimiva. Ongelma on siis kamerassa hänen mielestä. Mutta päivitykset on tehty ja molemmat kamerat toimivat jos on se yksi alkuperäinen SIMkortti kamerassa. 
Kun tarkistan historiikka lähetyksistä Omaelisassa se näyttää että pieniä määriä liikkui kahden kuukauden aikana, mutta se jälkeen on pelkkää nollia tässä ei- toimivassa SIM- kortissa. Ja tästä maksan joka kuukausi.   

Joskus kamera väittää että SIM- korttia ei ole (vaikka on kamerassa) mutta useimmiten se väittää ettei verkkoa löydy. Ei tule yhtäkään palkkia, ei siis ole toivoakaan.

 

Onko ollut vastaavia ongelmia, ja miten ne on ratkettu (taas uusi SIM- kortti? mutta luotanko enää Elisaan??)

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 2 December 2021, 15:30

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Pin koodin kysely päällä uudessa kortissa ?

Kiitos tontze!

Kotona ei ole laitetta, joka käyttäisi sitä isompaa versiota SIM-kortista, joten huomenna Elisa-kauppaan ja ne saa katsoa siellä joko PIN koodin kysely on päällä.
Mutten ymmärrä miksi semmonen kortti (jossa PIN koodin kysely on päällä) minulle olisi kaupattu kesällä kun puhuin Elisan asiakaspalvelun kanssa ja ne olivat tietoisia siitä mihin tarkoitukseen uutta SIM-korttia käytettäisi.
To be continued...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Toinen mummo ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

SIM-kortissa saattaa tosiaan olla PIN-koodikysely päällä, minkä voi napata pois ehkä helpoiten käyttämällä SIM-kortin missä tahansa puhelimessa tai tabletissa. Jos SIM-kortti on liian iso esim. puhelimeen, sen voi napsauttaa muovikehyksistään pienemmäksi, ja kun PIN-koodikysely on otettu pois päältä SIM-kortti voidaan napsauttaa takaisin isompiin kehyksiin ikään kuin palapelin palat yhteen :slight_smile:  tämän prosedyyrin voi tottakai käydä tekemässä myös meidän myymälässä. :sweat_smile:

On toki myös mahdollista, että toinen SIM-kortti on jotenkin viallinen :slight_smile:  jos on syytä epäillä vikaa SIM-kortin vaihto voidaan tehdä poikkeuksellisesti veloituksetta, joko meidän myymälässä tai asiakaspalvelun kautta. :thumbsup_tone2: