Vastattu

Chromebook wifi yhteys ei pysy päällä eikä elisa auta


Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Kiukuttaa niin, että kirjoitan taas tänne. Nyt ei elisaan saa lähetettyä viestiä lakon takia. No kirjoitin Asukseen ainoaan siltä näyttävään sivustoon. Minä kirjoitan kun en tykkää soittaa. 

Ei edes nettipankissa pysty käymään, ettei välillä tarvitse herätellä verkkoa. Mut Elisan mukaan vika ei voi olla Huawein reitittimessä. Pitää vaihtaa selain. Tähän en enää edes osaa, asus aceriin kyllä vaihdoin. 

Jos kerran google chrome on laitteen suosittelema selain jne ni mitä hittoa! Sanoo jo kiukkuinen mummo.

Facen chatissa kaksi jannea kyllä yritti auttaa, mutta siihen jäi ja itselle ihmetys kun viimeiseksi jäi se, että eivät edes tienneet saako tämän liitettyä kiinteään verkkoon.

No ne hemmetin kalliit omagurut! Viimeksi meni pitkälliset opastukset siihen, että kaveri neuvoi pitkään, miten prepaid liittymään saa lisää puheaikaa ja mistä! No pettuleipä minulla on prepaid ollut 10 vuotta työelämän jälkeen ja iha ite aina lataan netissä kun tulee ilmoitus, että pitäis vitosella ostaa että pysyy liittymä käytössä. EN SOITTELE. Asioin netissä. Ja se minun kysymykseni gurulle oli että huawein tabletti ei mene päälle. No ei mennyt päälle kun en nappuloista nähnyt yhtään mitään mikä käynnistää!!! P.S. on vieläkin kummallinen, pitää painaa kauan ja hakea pistettä.

Ja vielä kerran jos joku sattuisi ymmärtämään tietämään mistä kiikastaa: yhteys vahva, elisa 5G, myös televisioon elisa viihde ja digiboxit jne ja ne toimivat hyvin. Myös tabletti piti yhteyden, mutta minä en tottunut koskekutsnäyttöön, kirjoitan 10sormi tapaan. 37 vuotta lehtitalossa. Jne.

Ärinää en lopeta, Elisalle terveisiä. 

Näin uuteen kauppaan, missä oletetut omat systeemit eivät toimi, on ehkä aihetta jo kuluttaja-asiamiehelle. Kele.

 

//Korjattu sanavalintoja. Suvi 3.5.2022

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 28 June 2022, 14:39

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moikka @äitiliini - pahoittelut vastausviiveestä! Olitko saanut ongelmaan ratkaisun? 🙂

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Moikka @äitiliini - pahoittelut vastausviiveestä! Olitko saanut ongelmaan ratkaisun? 🙂

Piti oikein lukea ensin, mikähän vaikeus silloin oli.

Tuli Kotinetti jne asus kolme kertaa korjaamolla.

Nyt on toiminut.

Osallistu keskusteluun