Tein ostoksen verkkokaupassa dronesta. Lippulappujen täytön lopuksi tuli maksun aika. Maksamisen yhteydessä ilmaantui tieto, että laitteen postiintoimitussaika on 1 - 2 päivää. Sitten tuli tekstiviesti, ettei laitetta ole varastossa. Toimitusaika luvattiin tekstittää kolmen arkipäivän kuluessa.
Hieman tuli olo, että logistiikka ei toimi. Kävin paikallisessa myymälässä, jossa ystävällinen myyjä ei osannut kertoa, koska laitetta mahdollisesti voi tulla Elisan varastoon. Huolitsijatoiminta näyttää ontuvan myyjäliikkeellä niin kuin ostajallakin. Itselleni ei riitä palvelun kokonaisymmärrykseksi se, että myyntisivuilla lukee: “Tilaa nyt, toimitukset jatkuvat tuotteiden saavuttua varastoomme.”; Tuo kirjaushan voi olettaa, ettei tilausta kannata odottaa lähiaikoina. Ostajan tulisi saada tieto, koska laitetta voi olettaa saatavan kuluttajalle. Tällä erää näyttää, että kauppa peruuntuu… mur mur. Tyhjän myyntiä ei tulisi tehdä.

