Tilasin MSI Vector 16 HX AI A2XWHG-002NEU -kannettavan ja tilauksen tekemisen jälkeen tuli tekstiviesti että tilauksesi on peruttu koska tuote on loppuunmyyty eikä kyseistä tuotetta ole tulossa enää varastoon. Samalla kerrottiin että voin tehdä uuden tilauksen nykyisestä valikoimasta osoitteessa elisa.fi/kauppa. Jos menen sinne, kyseinen kannettava on siellä ja voisin tehdä uuden tilauksen → loputon kierre on valmis… Siis päivittäkää verkkokaupan sivuja! Yritin etsiä vanhaa kunnon “palautelaatikkoa” mutta sellaista ei löydy elisan sivuilta mistään. Chatbotin kautta palautteen antaminen ehkä onnistuisi, jos linkkiä olisi sinne Chatbottiin (aspan yhteystiedot-sivuilla on Chattaa kanssamme -laatikko ja kellonajat mutta ei mitään linkkiä). Nyt on aspaa automatisoitu aika paljon liikaa kun aspaan ei saa millään yhteyttä.
Eikö verkkokaupan sivuja päivitetä ollenkaan?
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


