Skip to main content

Eikö verkkokaupan sivuja päivitetä ollenkaan?

  • April 29, 2025
  • 2 kommenttia
  • 48 katselukerrat

Tilasin MSI Vector 16 HX AI A2XWHG-002NEU -kannettavan ja tilauksen tekemisen jälkeen tuli tekstiviesti että tilauksesi on peruttu koska tuote on loppuunmyyty eikä kyseistä tuotetta ole tulossa enää varastoon. Samalla kerrottiin että voin tehdä uuden tilauksen nykyisestä valikoimasta osoitteessa elisa.fi/kauppa. Jos menen sinne, kyseinen kannettava on siellä ja voisin tehdä uuden tilauksen → loputon kierre on valmis… Siis päivittäkää verkkokaupan sivuja! Yritin etsiä vanhaa kunnon “palautelaatikkoa” mutta sellaista ei löydy elisan sivuilta mistään. Chatbotin kautta palautteen antaminen ehkä onnistuisi, jos linkkiä olisi sinne Chatbottiin (aspan yhteystiedot-sivuilla on Chattaa kanssamme -laatikko ja kellonajat mutta ei mitään linkkiä). Nyt on aspaa automatisoitu aika paljon liikaa kun aspaan ei saa millään yhteyttä.

2 kommenttia

  • April 29, 2025

Asiakaspalvelu/yhteystiedot sivun alhaalla oikealla on Chat pallukka.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Kun kirjoittaa viestikenttään: Palaute, niin tulee Botin ohjetta:

Klikkaa: Siirry asiakaspalveluun, niin pääset asiakaspalvelijan pakeille.

Laita palautetta OmaElisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • April 29, 2025

Noitten MSI Vectorien osalta pahoitteluni! Ollaan saatu niistä vähän vaihtelevaa/ristiriitaista infoa saatavuudesta ja tämä on selvityksessä. Tilanne on siis korjauksessa ja koitetaan saada verkkosivut vasaroitua ajantasalle noiden osalta myös mahdollisimman pian 🔨