Skip to main content
Vastaus

Huawei B525 -reitittimen päivittäminen

  • June 27, 2024
  • 4 kommenttia
  • 458 katselukerrat

Hei,

Tuli otettua tauon jälkeen käyttöön Elisalta aiemmin ostettu Huawei B525s-23a -reititin.

Seuraavat ohjelmistoversiot näkyy hallintapaneelissa:
Ohjelmistoversio:     11.189.63.00.260
Web UI -versio:     21.100.44.00.03

Elisan sivujen mukaan 2021 lokakuussa olisi julkaistu ohjelmistoversio 81.195.01.00.260

Koitin päivittää reitittimen hallintasivun kautta, mutta siellä ilmoittaa “Tämä versio on ajan tasalla”.

Pystyyköhän reitittimen jotenkin päivittämään, esim. manuaalisesti päivitystiedostolla?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop

Kiitos vinkeistä! Laitteessa on tosiaan pari päivää sitten Elisalta ostettu uusi sim-kortti ja 4G-liittymä.

@OmaYhteisö-tiimi edetäänkö yksityisviestin kautta? Ilmeisesti yksityisviestin voi lähettää vain ne, joita seuraatte?

Nykyään nämä menee tosiaan asiakaspalvelusta, eli voit laittaa yksityisviestiä esim. Omaelisan, Facebookin tai X-palvelun kautta. 👌
Tervetulotukset OmaYhteisön joukkioon @Zantels! 😊     

4 kommenttia

irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • June 28, 2024

Onhan laitteessa sim-kortti?

Ainakaan Huawei B315 ei suostu tekemään laiteohjelmistopäivitystä, mikäli laitteessa ei ole sim-korttia. Laite väittää aiheettomasti juurikin tämä versio on ajan tasalla.

Tämä siis silloin, kun internet-yhteys tulee mobiilidatan sijasta WAN-liittimestä. Mobiilidataahan ei voi käyttää ilman sim-korttia.

Jos ohjelmistopäivitys ei onnistu, vanhasta ketjusta löytyi tällainen ohje:

@jam_forever Koititko peruskonstit tehdä reitittimelle kuten tehdasasetusten palauttamisen? Jos kokeilut ja temput ei auta, niin laita ihmeessä yksäriä tulemaan @OmaYhteisö-tiimi, niin katsotaan asiaa tarkemmin eteenpäin. 💪


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • June 28, 2024

Kiitos vinkeistä! Laitteessa on tosiaan pari päivää sitten Elisalta ostettu uusi sim-kortti ja 4G-liittymä.

@OmaYhteisö-tiimi edetäänkö yksityisviestin kautta? Ilmeisesti yksityisviestin voi lähettää vain ne, joita seuraatte?


  • June 28, 2024

Kiitos vinkeistä! Laitteessa on tosiaan pari päivää sitten Elisalta ostettu uusi sim-kortti ja 4G-liittymä.

@OmaYhteisö-tiimi edetäänkö yksityisviestin kautta? Ilmeisesti yksityisviestin voi lähettää vain ne, joita seuraatte?

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702

Mikäli tarvitset henkilökohtaista apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysäise asiakaspalvelusta, niin varmaankin hoituu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • June 28, 2024

Kiitos vinkeistä! Laitteessa on tosiaan pari päivää sitten Elisalta ostettu uusi sim-kortti ja 4G-liittymä.

@OmaYhteisö-tiimi edetäänkö yksityisviestin kautta? Ilmeisesti yksityisviestin voi lähettää vain ne, joita seuraatte?

Nykyään nämä menee tosiaan asiakaspalvelusta, eli voit laittaa yksityisviestiä esim. Omaelisan, Facebookin tai X-palvelun kautta. 👌
Tervetulotukset OmaYhteisön joukkioon @Zantels! 😊