Vastattu

Huawei Watch GT 3 Pro älykello

  • 1 September 2022
  • 1 kommentti
  • 257 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Moi,
Tilasin kaksi viikkoa sitten Huawei GT3 älykellon ja käyttöön ottaessa kaikki toimi hyvin ja oli päivittäisessä käytössä ilman ongelmia.
Noin viikon kuluttua käyttöönoton jälkeen kelloon tuli ohjelmistopäivitys jonka jälkeen akunkesto tippui huomattavasti eikä selviä enään edes seuraavaa kokonaista päivää ilman lataamista.
Ennen tätä uusinta ohjelmiston päivitystä akku kesti siis ensimmäisestä latauksesta tuohon surkeaan päivitykseen asti (7vrk) eikä ollut vielä lopussa. Akun keston takia päädyin GT3 kelloon.

Olen resetoinut kellon kahdesti eikä mikään tunnu auttavan ja voisin seuraavaksi vaihtaa laitteen toiseen sillä tämän ei ole nyt sitä mitä pitäisi.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 1 September 2022, 20:26

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Kannattaa ottaa yhteyttä Elisan

huoltokumppaniin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto

Huawei huoltokumppani on:

Resete

Eiköhän se siitä lutviudu.