Vastattu

Laitapalautuksen käsittelyssä kestää

  • 18 February 2024
  • 9 kommenttia
  • 147 katselukerrat

Ostos tehty 24.01.24. Palaasin tuote heti 25.01.24 myös peruutus tehty. Paketti toimitettu teille 29.01.24 perille.

Yli 3 viikko mennyt ohi, tänä 18.02.24, lasku jopa tehty. 2 kerta käynnyt kauppaassa, siellä vaan vähettely ja nauraminen - emne pysty tekemään mitään! Siis oikeesti... mitä te teete siellä nii kaua! Miksi ma maksan asiasta, mitä mulla ei o? Otin kuvat, että paketti ei ole edes avattu... pakkasin tahalla kaikki kunnolla, että ei olisi vikisemistä. Te lähettäsite vaan pahvilaatikko.... miksi ei ole tuote peruuttu jopa. Miksi ne asiat teidän kanssa käyvät nii hitaasti? Ota se tuote sieltä lopuksi pois ja peruuta se tilaus. Kaua vielä? Teiltä kuule vaan "pahoittelut" ja ""pahoittelut"  Laskua lähetätte ihan nopeasti, mut muut asiat käyvät teillä tahalla hitaasti, että ihminen maksa ja maksa ja maksa. EI MAKSA! 

 

EDIT: 20.2.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 18 February 2024, 13:23

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Ostos tehty 24.01.24. Palaasin tuote heti 25.01.24 myös peruutus tehty. Paketti toimitettu teille 29.01.24 perille.

Yli 3 viikko mennyt ohi, tänä 18.02.24, lasku jopa tehty. 2 kerta käynnyt kauppaassa, siellä vaan vähettely ja nauraminen - emne pysty tekemään mitään! Siis oikeesti... mitä te teete siellä nii kaua! Miksi ma maksan asiasta, mitä mulla ei o? Otin kuvat, että paketti ei ole edes avattu... pakkasin tahalla kaikki kunnolla, että ei olisi vikisemistä. Te lähettäsite vaan pahvilaatikko.... miksi ei ole tuote peruuttu jopa. Miksi ne asiat teidän kanssa käyvät nii hitaasti? Ota se tuote sieltä lopuksi pois ja peruuta se tilaus. Kaua vielä? Teiltä kuule vaan "pahoittelut" ja ""pahoittelut"  Laskua lähetätte ihan nopeasti, mut muut asiat käyvät teillä tahalla hitaasti, että ihminen maksa ja maksa ja maksa. EI MAKSA! 

Saattaa kestää, että palautus otetaan varastolla käsittelyyn. Eikä siitä välttämättä ollenkaan tule tekstiviestiä.

 

Itselläni kävi näin, kun palautin myymälään niin ei tullut sitten palautusviestiä varastolta jonne myymälästä se sitten on laitettu eteenpäin. Selvitin asiaa sitten ja oli tosiaan palautunut varastoon, mutta ei tosiaan viestiä oltu siitä laitettu.

 

Yleensä myös vielä varastolla voi olla ruuhkaa palautuksien kanssa niin ei heti kerkiä ottamaan käsittelyyn.

Käyttäjätaso 7

Ostos tehty 24.01.24. Palaasin tuote heti 25.01.24 myös peruutus tehty. Paketti toimitettu teille 29.01.24 perille.

Yli 3 viikko mennyt ohi, tänä 18.02.24, lasku jopa tehty. 2 kerta käynnyt kauppaassa, siellä vaan vähettely ja nauraminen - emne pysty tekemään mitään! Siis oikeesti... mitä te teete siellä nii kaua! Miksi ma maksan asiasta, mitä mulla ei o? Otin kuvat, että paketti ei ole edes avattu... pakkasin tahalla kaikki kunnolla, että ei olisi vikisemistä. Te lähettäsite vaan pahvilaatikko.... miksi ei ole tuote peruuttu jopa. Miksi ne asiat teidän kanssa käyvät nii hitaasti? Ota se tuote sieltä lopuksi pois ja peruuta se tilaus. Kaua vielä? Teiltä kuule vaan "pahoittelut" ja ""pahoittelut"  Laskua lähetätte ihan nopeasti, mut muut asiat käyvät teillä tahalla hitaasti, että ihminen maksa ja maksa ja maksa. EI MAKSA! 

Eipä se palautus paljoa yli viikkoa, tuskin sitäkään yleensä kestä, vaikka

on joskus jopa kolmekin viikkoa mennyt.

Ei muuta, kuin yhteyttä asiakaspalveluun, niin

kyllä se siitä hoituu tavalla tai toisella:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Olen jopa sinne-tänne kirjoittanut, myös feissbuukin. Vastaus oli enne, että ei ole tullut. Nyt yhtäkkiä, että tuote on varastossa. Kysyn siis, että kuinka kaua ma vielä odotan? Ehkä odotamme vielä seuraavat kolme viikkoa? Vastaus - no odotamme. Se nyt on kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta ikina neiden kanssa tehdä jotain. Semmone vähättely kauppaassa ja nauraminen, että “emme voi tehdä mitään” on aika outo. 2 kerta juokse ja kysy, kirjoita sinne ja tänne, sittenkin vastausta ei saa. Miksi se viipyy - en tiä. Mut kiitos vastauksista. Arvostelen lämpimästi.

Nyt siis lähettetty mulle lasku sittenkin, se ei ole väliä, että palautus neille toimitettu 29.01.24

 

Lasku pitäs maksaa… siis millestä? Kuollut hevosesta? On se siis mun syysi, että yli kolme viikko ne eivät saa tehty asia, mitä tarvi? Pitäs ehkä tehdä valituksen sellestä yrityksestä? Nii helvetti väsynyt jopa… koko viikonloppu kirjoittanut sinne-tänne, myös kauppaassa käynyt, nyt soitettu laskutus puoleen… koko aika tapahtuu jotain, mut sitä tilausta poistettu ei saa! 

Nyt siis tullut lasku asiasta, mitä minulla ei ole. Mahtavaa…. Koko viikonloppu kirjoittanut, myös feissbuukin - tuote palautettu, sitä vähemmästi sanotti, että on varastossa, mut sittenkin lasku? Siis millestä? Maksa kun kuollut hevosta… pitäs ehkä mennä kuluttajariittalautakuntaan ja/tai tehdä valituksen jopa, koska se ei ole enää normaali, että asia on palautettu ja toimitettu neille 29.01.24 ja lisäksi tuu vielä lasku? Epänormaali tilanne sen Elisan kanssa ja se nyt kyllä ensimmäistä ja viimeistä kertä ikinä. Nii väsynyt ja tylsäytynyt sellestä kaikesta. Yli 3 viikkolla nyt ei saa asia tehty - aika outo. oikeesti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Pahoittelut tilanteesta. Kuulostaa tosiaan siltä, että laitteen palautusta ei ole vielä käsitelty ja sen takia tuo tilaus näyttää vielä voimassaolevalta. Olitko siis ollut asiakaspalveluumme nyt laskun saavuttua uudestaan yhteydessä? 

Ma olen ollut koko aika yhteydessä, että se asia saisi loppuen lopuksi tehty. Koko päivä nyt kirjoitan asiakaspalveluun, myös feissbuukin. Soittasin laskutuspuoleen myös.

Varasin soittopyyntö neiltä - sekin peruttu. Ilmeisesti häiritsen neitä nyt liian paljon. Vastaus tuu vaan odota, odota, odota ja maksa, maksa, maksa. Vähemmästi laskun puolesta se nyt peruutetti - onneksi. Muut asiat sittenkin vinossa ja loppu vielä ei näy… Semmone asiakaspalvelu siis. En ole semmosta asia tässä Suomessa vielä kokellut… Se kohtelu on ollut kaikki muu, kun professionaali.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Palautus käsitellään varastolla mahdollisimman pian. 😊 Ei hätää laskujen kanssa, koska palautuksen käsittelyn yhteydessä laskutkin korjataan.

Alan olla täysin kyllästynyt Elisan asiakkaana saamani huonoon kohteluun asiakaspalvelussa. Uskomatonta palvelua. En ikinä koskaan halua kuullakkaan Elisasta mitään. Ehkä Elisan pitäisi tehdä asiakaspalvelunsa parantamiseksi jotain muutakin, kuin vaan pahoitella kesustelussa? Surkea asiakaspalvelu - eivät myönnä virheitä!

 

Mun puolesta vois joku poista sen keskustelu tästä. Täältä kautta myös ei etenee se asia mihinkään ja turhaa hoita sitä kaikki nähtävillä. 

 

 

Osallistu keskusteluun