Skip to main content

Hei,

 

Ostin noin 6kk sitten Lenovo läppärin, jonka emolevyn pcie portti meni Windowsin tekemän päivityksen yhteydessä rikki. Olin jutellut asiasta Lenovon kanssa, sanoivat sen kuuluvan takuuseen ja koitin tuoda sen myymälään, jotta se voitaisiin viedä huoltoon. Kuitenkin myymälässä laitetta ei suostuttu ottamaan vastaan ja minua kehotettiin olemaan suoraan yhteydessä Lenovoon itse asian suhteen. Laitoin laitteen sitten lopulta itse menemään, koska sillä on kiire. Ensisijainen vastuu laitteen huollosta on kuitenkin teillä ja asiakkaan ohjaaminen itse olemaan valmistajan puoleen näissä ei taida olla ihan oikein. Mikäli huollossa kestää kohtuuttoman kauan tai siinä tulee muita ongelmia, niin kenen kanssa tässä minun pitäisi sopia asioista? Ostan sen läppärin teiltä juuri sen takia, että minun ei tarvitse säätää valmistajien yms kanssa.

Noinhan tuollakin lukee:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/laitehuolto/

Laitevalmistajien huoltokumppanit

Lenovo Ota yhteys Lenovon tekniseen tukeen

Suosittelen lukemaan tekstini uudelleen ja pohtimaan, mitä todellisuudessa kysyn.


Laita OmaElisan kautta viestiä asiakaspalveluun, niin selviää:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Laitteen voi toki toimittaa myös meidän myymälän kautta huoltoon, mutta nopeammin asia hoituu suoraan Lenovon kautta ja suositellaankin sitä reittiä sen takia. Halutessasi onnistuu kuitenkin myymälän välityksellä. 👍 Jos huollossa kestää kauan tai huollon suuntaan on muuta kysyttävää, niin tällöin tulee olla yhteyksissä suoraan sinne huoltoon, eli tässä tapauksessa Lenovolle jos laite on heille toimitettu.

Tervetuloa myös mukaan tänne OmaYhteisöön ​@Wombatis! 😎


Osallistu keskusteluun