Hei,
Ostin noin 6kk sitten Lenovo läppärin, jonka emolevyn pcie portti meni Windowsin tekemän päivityksen yhteydessä rikki. Olin jutellut asiasta Lenovon kanssa, sanoivat sen kuuluvan takuuseen ja koitin tuoda sen myymälään, jotta se voitaisiin viedä huoltoon. Kuitenkin myymälässä laitetta ei suostuttu ottamaan vastaan ja minua kehotettiin olemaan suoraan yhteydessä Lenovoon itse asian suhteen. Laitoin laitteen sitten lopulta itse menemään, koska sillä on kiire. Ensisijainen vastuu laitteen huollosta on kuitenkin teillä ja asiakkaan ohjaaminen itse olemaan valmistajan puoleen näissä ei taida olla ihan oikein. Mikäli huollossa kestää kohtuuttoman kauan tai siinä tulee muita ongelmia, niin kenen kanssa tässä minun pitäisi sopia asioista? Ostan sen läppärin teiltä juuri sen takia, että minun ei tarvitse säätää valmistajien yms kanssa.