Skip to main content
Vastaus

Laitteen palauttaminen

  • August 22, 2025
  • 2 kommenttia
  • 90 katselukerrat

Osaako kukaan sanoa mitä pitää laittaa palautuksen syy kohtaan kun haluaisin ostetun television palauttaa kun kyseisestä televisiosta on tullut uudempi malli markkinoille. En ennen tilaamista huomannut että uudempi malli on tarjolla.

Kyseistä uudempaa mallia ei ainakaan vielä ole verkkokaupassa tarjolla. 14pvä palautusoikeus on voimassa ja televisio tilattu verkkokaupasta.

Televisio on edelleen tehtaan laatikossa ja samassa kunnossa kuin minulle toimitettiin.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Osaako kukaan sanoa mitä pitää laittaa palautuksen syy kohtaan kun haluaisin ostetun television palauttaa kun kyseisestä televisiosta on tullut uudempi malli markkinoille. En ennen tilaamista huomannut että uudempi malli on tarjolla.

Kyseistä uudempaa mallia ei ainakaan vielä ole verkkokaupassa tarjolla. 14pvä palautusoikeus on voimassa ja televisio tilattu verkkokaupasta.

Televisio on edelleen tehtaan laatikossa ja samassa kunnossa kuin minulle toimitettiin.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Televisio, kodinkone, tietokone, ja Elisa Viihteen laitteet

Otathan näiden tuotteiden tiimoilta ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja toimi asiakaspalvelusta saamiesi ohjeiden mukaan. Huomioithan, että pakettia ei voi palauttaa Elisan myymälään.

Television palautuksessa ei tarvitse palautuslomaketta:

https://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/Palautuslomake-04-2022.pdf

Televisio/kodinkone/tietokone/Elisa Viihde:
Laite tulee palauttaa ehjänä ja myyntikelpoisena.
Mikäli havaitset laitteen pakkauksessa vaurioita tai
laite ei ole enää myyntikelpoinen, katso ohjeet
kääntöpuolelta.
1. Ota yhteys asiakaspalveluumme ma-pe
klo 8-18: Elisa Viihde 010 262 2424
(mpm/pvm), muut: 01019 0240
(mpm/pvm)
2. Toimi asiakaspalvelusta saamiesi
ohjeiden mukaan

Kysäise, (jos mahdollista) vaikka somessa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

 

2 kommenttia

  • Vastaus
  • August 23, 2025

Osaako kukaan sanoa mitä pitää laittaa palautuksen syy kohtaan kun haluaisin ostetun television palauttaa kun kyseisestä televisiosta on tullut uudempi malli markkinoille. En ennen tilaamista huomannut että uudempi malli on tarjolla.

Kyseistä uudempaa mallia ei ainakaan vielä ole verkkokaupassa tarjolla. 14pvä palautusoikeus on voimassa ja televisio tilattu verkkokaupasta.

Televisio on edelleen tehtaan laatikossa ja samassa kunnossa kuin minulle toimitettiin.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Televisio, kodinkone, tietokone, ja Elisa Viihteen laitteet

Otathan näiden tuotteiden tiimoilta ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja toimi asiakaspalvelusta saamiesi ohjeiden mukaan. Huomioithan, että pakettia ei voi palauttaa Elisan myymälään.

Television palautuksessa ei tarvitse palautuslomaketta:

https://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/Palautuslomake-04-2022.pdf

Televisio/kodinkone/tietokone/Elisa Viihde:
Laite tulee palauttaa ehjänä ja myyntikelpoisena.
Mikäli havaitset laitteen pakkauksessa vaurioita tai
laite ei ole enää myyntikelpoinen, katso ohjeet
kääntöpuolelta.
1. Ota yhteys asiakaspalveluumme ma-pe
klo 8-18: Elisa Viihde 010 262 2424
(mpm/pvm), muut: 01019 0240
(mpm/pvm)
2. Toimi asiakaspalvelusta saamiesi
ohjeiden mukaan

Kysäise, (jos mahdollista) vaikka somessa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

 


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+10
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 25, 2025

Moikka moi, thyry! Tervetuloa vaan tänne OmaYhteisöön. 😊

Kimblez tuossa osasikin sulle jo vastailla eli telkkarien suhteen yhteys asiakaspalveluun - hoidetaan peruutus maaliin. 👌🏻