Osaako kukaan sanoa mitä pitää laittaa palautuksen syy kohtaan kun haluaisin ostetun television palauttaa kun kyseisestä televisiosta on tullut uudempi malli markkinoille. En ennen tilaamista huomannut että uudempi malli on tarjolla.
Kyseistä uudempaa mallia ei ainakaan vielä ole verkkokaupassa tarjolla. 14pvä palautusoikeus on voimassa ja televisio tilattu verkkokaupasta.
Televisio on edelleen tehtaan laatikossa ja samassa kunnossa kuin minulle toimitettiin.
Tuolla ohjetta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/
Televisio, kodinkone, tietokone, ja Elisa Viihteen laitteet
Otathan näiden tuotteiden tiimoilta ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja toimi asiakaspalvelusta saamiesi ohjeiden mukaan. Huomioithan, että pakettia ei voi palauttaa Elisan myymälään.
Television palautuksessa ei tarvitse palautuslomaketta:
https://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/Palautuslomake-04-2022.pdf
Televisio/kodinkone/tietokone/Elisa Viihde:
Laite tulee palauttaa ehjänä ja myyntikelpoisena.
Mikäli havaitset laitteen pakkauksessa vaurioita tai
laite ei ole enää myyntikelpoinen, katso ohjeet
kääntöpuolelta.
1. Ota yhteys asiakaspalveluumme ma-pe
klo 8-18: Elisa Viihde 010 262 2424
(mpm/pvm), muut: 01019 0240
(mpm/pvm)
2. Toimi asiakaspalvelusta saamiesi
ohjeiden mukaan
Kysäise, (jos mahdollista) vaikka somessa:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.