Vastattu

Laskuun kohdistettu vakuusmaksu

  • 7 March 2022
  • 2 kommenttia
  • 201 katselukerrat

Hei! Tänään aamulla tilasin loppulaskun reitittimelleni, ja samalla chatista kyselin, että voiko vakuusmaksun käyttää loppulaskuun. Vastaus oli kyllä, ja että se tehdään, mutta silti laskut sivulle oli ilmestynyt loppulasku ilman vakuusmaksun vähennystä. Onko tämä normaalia, vai onko kyseessä vain joku virhe?

 

P.S, päivän mittaan koitin chattiin tulla porisemaan aspan kanssa, mutta aina kun katsoin, niin chattiin ei voinut yhdistää.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 8 March 2022, 08:34

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Vakuusmaksun palautuksesta ei voi sopia Oma Elisassa. Asia pitää sopia laskutuksen asiakaspalvelun kanssa. Soita siis Elisan asiakaspalveluun ja sieltä sinut yhdistetään oikealle henkilölle. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Riukupena !

Noissa on normaalia, että voi hetken aikaa OmaElisassa näkyä loppulasku maksettavana, mutta se häviää sieltä pois kunhan tuo vakuusmaksun kohdistaminen kyseiselle laskulle on tehty. Suosittelen nyt odottamaan tovin.