Lenovo MD10 laturikaapeli ei toimi. Miten saan takuuseen uuden?

  • 27 September 2023
  • 4 kommenttia
  • 71 katselukerrat

Latauskaapeli kuuluu kk-eriin.



EDIT 28.9.2023 // Muokattu otsikkoa. - Anspandeemus

Kimblez 7 kuukautta sitten

Latauskaapeli kuuluu kk-eriin.

Eiköhän selviä tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti X -palvelussa

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Latauskaapeli kuuluu kk-eriin.

Eiköhän selviä tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti X -palvelussa

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Kuinkahan helposti tälläinen pikkujuttukin menee tänäpäivänä. Lenovolta se varmaan tulee uusi kaapeli, jos tulee. Jos se on ite rikottu, niin ei tietysti mene takuuseen. Haluavatko tutkia kaapelia kenties vai mitähän on luvassa :)

  • Kimblez:lle  Kiitos vinkeistä, laitoin viestin aspaan.  Aiemmin aspa ei jossain vaiheessa ottanut viestejä vastaan ruuhkan takia.

  • JJJku:lle Juu, katsotaanpa mitä aspa viestiini vastaa.  En ole rikkonut, lataus toimii lainakaapelilla.

Käyttäjätaso 7
  • Kimblez:lle  Kiitos vinkeistä, laitoin viestin aspaan.  Aiemmin aspa ei jossain vaiheessa ottanut viestejä vastaan ruuhkan takia.

Eipä mitään.

Toivottavasti selviää parhain päin.

Osallistu keskusteluun