Latauskaapeli kuuluu kk-eriin.
EDIT 28.9.2023 // Muokattu otsikkoa. - Anspandeemus
Lenovo MD10 laturikaapeli ei toimi. Miten saan takuuseen uuden?
Latauskaapeli kuuluu kk-eriin.
Eiköhän selviä tuolta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti X -palvelussa
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Uusi viesti
Kuinkahan helposti tälläinen pikkujuttukin menee tänäpäivänä. Lenovolta se varmaan tulee uusi kaapeli, jos tulee. Jos se on ite rikottu, niin ei tietysti mene takuuseen. Haluavatko tutkia kaapelia kenties vai mitähän on luvassa :)
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi