Vastattu

Lenovo Yoga Pro 9 14IRP8 käynyt korjauksessa eikä edelleenkään toimi

  • 23 September 2023
  • 3 kommenttia
  • 68 katselukerrat

Moi,

 

Minulla on hommattu Elisalta Lenovon Yoga pro 9 kannettava tietokone ja siinä näyttö on alkanut vilkkumaan, kun pidän sitä 120 hz näytöntaajuudella. Kävin Elisa liikkeessä ja minulle sanottiin, että pitää olla yhteydessä Lenovon tukeen. Olin tukeen yhteydessä ja kahden viikon sähköpostittelun jälkeen tietokoneelle saatiin huoltotilaus tehtyä. Tietokoneeni oli kaksi viikkoa huollossa, jonka jälkeen se palautui minulle. Kone toimi muutaman päivän taas normaalisti, jonka jälkeen alkoi samat ongelmat. Nyt pitäisi taas lähettää kone huoltoon “tarkastettavaksi”, että voivat tarkastella lisää ongelmaa. Tietokone on kuitenkin 1800€ arvoinen, että pitääkö tästä kohta olla kuluttajaneuvontaan yhteydessä. Eikös tässä pitäisi olla mahdollisuus kaupan purkuun? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJJku 23 September 2023, 14:00

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Jos sillä on “vaihtotakuu”, se vaihdetaan uuteen ja jos kyseessä “huototakuu”, joudut tuota pompottamista sietämään, koska on annettava mahdollisuus valmistajalle korjata. Kun usean kerran käy huollossa, eikä tule valmista voi tulla kyseeseen kaupanpurku, sitä ennen on vain kestettävä. Tappeluksi menee luultavasti jokatapauksessa, jos purkua vaadit ja ehkä lopputulos voi olla uusi kone.

Käyttäjätaso 7

Moi,

 

Minulla on hommattu Elisalta Lenovon Yoga pro 9 kannettava tietokone ja siinä näyttö on alkanut vilkkumaan, kun pidän sitä 120 hz näytöntaajuudella. Kävin Elisa liikkeessä ja minulle sanottiin, että pitää olla yhteydessä Lenovon tukeen. Olin tukeen yhteydessä ja kahden viikon sähköpostittelun jälkeen tietokoneelle saatiin huoltotilaus tehtyä. Tietokoneeni oli kaksi viikkoa huollossa, jonka jälkeen se palautui minulle. Kone toimi muutaman päivän taas normaalisti, jonka jälkeen alkoi samat ongelmat. Nyt pitäisi taas lähettää kone huoltoon “tarkastettavaksi”, että voivat tarkastella lisää ongelmaa. Tietokone on kuitenkin 1800€ arvoinen, että pitääkö tästä kohta olla kuluttajaneuvontaan yhteydessä. Eikös tässä pitäisi olla mahdollisuus kaupan purkuun? 

Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X -palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Eiköhän asia hoidu parhain päin.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Takuu kuuluu kuitenkin valmistajalle, joten helpoin ja nopein hoitaa suoraan Lenovon kanssa asia.

Osallistu keskusteluun