Moi,
Minulla on hommattu Elisalta Lenovon Yoga pro 9 kannettava tietokone ja siinä näyttö on alkanut vilkkumaan, kun pidän sitä 120 hz näytöntaajuudella. Kävin Elisa liikkeessä ja minulle sanottiin, että pitää olla yhteydessä Lenovon tukeen. Olin tukeen yhteydessä ja kahden viikon sähköpostittelun jälkeen tietokoneelle saatiin huoltotilaus tehtyä. Tietokoneeni oli kaksi viikkoa huollossa, jonka jälkeen se palautui minulle. Kone toimi muutaman päivän taas normaalisti, jonka jälkeen alkoi samat ongelmat. Nyt pitäisi taas lähettää kone huoltoon “tarkastettavaksi”, että voivat tarkastella lisää ongelmaa. Tietokone on kuitenkin 1800€ arvoinen, että pitääkö tästä kohta olla kuluttajaneuvontaan yhteydessä. Eikös tässä pitäisi olla mahdollisuus kaupan purkuun?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJJku
Katso alkuperäinen viesti