Skip to main content

Jos tilaan tuotteelle loppulaskun ja en pystykään maksamaan niin ilmeisesti päätyy perintään? Katkeaako samalla liittymäni jos en pystykään maksamaan loppulaskua jonka olen tilannut? Vaikka puhelinlaskuni maksan.

Jos tilaan tuotteelle loppulaskun ja en pystykään maksamaan niin ilmeisesti päätyy perintään? Katkeaako samalla liittymäni jos en pystykään maksamaan loppulaskua jonka olen tilannut? Vaikka puhelinlaskuni maksan.

 

Ei ehkä pitäisi vaikuttaa liittymääsi, kun sen maksun kuitenkin hoidat, mutta

parempi kuitenkin varmistaa asia asiakaspalvelussa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

Meneehän siinä jonkun aikaa ennenkuin perinnässä:

Sain maksumuistutuksen tai laskuni on perinnässä, mitä teen?

Myöhästyneestä laskusta lähetetään Elisalta kaksi maksumuistutusta, jonka jälkeen maksamattomasta laskusta tulee perintätoimistolta maksuvaatimus. Maksun päätyminen perintään edellyttää, että maksu on myöhästynyt yli kuukauden laskun alkuperäisestä eräpäivästä.

 


Jos tilaan tuotteelle loppulaskun ja en pystykään maksamaan niin ilmeisesti päätyy perintään? Katkeaako samalla liittymäni jos en pystykään maksamaan loppulaskua jonka olen tilannut? Vaikka puhelinlaskuni maksan.

Tuohon voi vaikuttaa myös se, että onko liittymä samalla vai eri asiakasnumerolla loppulaskun laitteen kanssa. Mikäli olet tilannut loppulaskun ja vaikuttaa, ettei eräpäivään maksaminen onnistu, niin kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä. Sieltä saadaan varmisteltua ja katsottua tarvittaessa mahdollista maksusopimusta. 😊

Tervetuloa OmaYhteisöön @Mkup!


Osallistu keskusteluun