Mitenkä tässä uudessa MTV katsomossa voi ottaa tämän ärsyttävän automattisen videon katselun päältä pois. MTV.n asiakaspalvelusta sitä ei voi kysyä kun siellä ei ole kuin bot joka ilmottaa ruuhkaa on yritä myöhemmin uudestaan.
Mitenkä tässä uudessa MTV katsomossa voi ottaa tämän ärsyttävän automattisen videon katselun päältä pois. MTV.n asiakaspalvelusta sitä ei voi kysyä kun siellä ei ole kuin bot joka ilmottaa ruuhkaa on yritä myöhemmin uudestaan.
Facebookistahan voi kysäistä, jos mahdollista
Kommentoi tai lähetä meille yksityisviesti
Facebookin puolella neuvomme yleisissä MTV Katsomoon liittyvissä asioissa.
Siis olisiko Elisalla mtv3 katsomon pitänyt jo jotenkin päivittyä vai tarvitseeko minun tehdä itse jotain? Edelleen tulee tuo päivitys ilmoitus enkä ole voinut katsoa mitään. Help!
Tänään tullut digibokseille uusi sovellus. Päivittyy automaattisesti. Lisätietoa täällä.
Ei ole vielä päivittynyt. Aina kun menen katsomoon, tarjoaa joko ilmaisen maksuttoman version tai katsomo + joka on maksullinen. Elisan asiakaspalvelun mukaan kaikille pitäisi tulla vain yksi sovellus, katsomo+, saas nähdä. Hävisi muuten myös tekstitykset mm sarjoista siinä samalla. Mistähän ne saa takaisin? Kielivalinnat ja tekstitykset asetuksista jo tsekattu, ei auta
Tämä päivittynyt MTV katsomo tökkää joka kerta kun ohjelmassa tulee mainokset ja sit kun yrittää mennä uudelleen ohjelmaan se alkaa alusta ja taas tökkää mainoksien jälkeen tulee ilmoitus tapahtui virhe. On tämä käsittämätöntä ettei Elisalla mikään toimi kerralla. TV:N puolelta kun katsoo mtv katsomoa niin kaikki pelaa jouhevasti.
Siis menee hermo. Elisaltakin jokainen asiakaspalvelija neuvoo eri tavalla.
Siis aktivoin tunnukset joo, mutta nyt joka kerta, kun avaan katsomon tulee valikko:
”aloita katselu tilaamalla katsomo+ kanavapaketti tai avaa mtv katsomo sovellus.”
Ei siis mene suoraan katsomoon vaan aina tämän valikon kautta. Muilla samaa? Pitääkö ollakin näin?
Elisalta sanottiin ensin että kaikille tulee yksi ja sama katsomo+ palvelu, josta voi katsoa ilmaisen sisällön ja myös sitten erikseen tilata / katsoa maksullisia ohjelmia. Ei pitäisi siis olla mitään vaihtoehtoja kumman otat tai valikkoja.
Kuulostaa siltä että oot ihan oikeassa sovelluksessa. Just tuo valikko siinä pitäiskin avautua.
OmaGurut voi auttaa tarvittaessa jos tuohon kirjautumiseen tarvii apua. Voit tutustua OmaGuruihin täällä.
Eihän se näin pitäs mennä että aina kun tulee uudistuksia niin pitäs alakaa digiboksin kanssa värkkäämään milloin puutata milloin tehdasasetukset uusiks. Myöntäs Elisa joskus että heidän systeemit on aikaansa jäljessä. Minun mitta alkaa olla täys kohta loppuu määräaikainen soppari ja pääsen irti Elisasta
Kyllä laitteita kannattaa buuttailla muutenki vaikkei niihin ois päivityksiä just lähiaikoina tullukaan.
Sanoppa yks hyvä syy miksi pitäisi puuttailla eikö systeemit pitäs olla sen verran hyviä että pysyvät ajantasalla
Buuttaamisella meinataan siis uudelleenkäynnistämistä. Kyllä ite ainakin tapaan sammuttaa laitteet välillä enkä pidä kaikkee päällä yötäpäivää.
Resetointi on tehdasasetusten palautus.
Niin mutta mitä hyötyä siitä on. Jos sulla on vakkaa nettinopeus niin kaikki päivityksethän pitäisi tulla automaattisesti kun niitä on saatavissa. Sehän tässä on kun niitä uusia systeemeitä tulee niin ne ei vain elisalla taho toimia. Mielenkinnolla katon kun 15.12 C more pitäs poistua niin miten sekasin homma taas on
Eikös tuo Viihde Premiun buuttaa itsensä joka yö? Itselläni ainakin tuntuu buuttaavan noin klo 4.00 aamulla, ainakin asetukista läytyvän valikon mukaan joka kertoo päälläoloajan.
Sanoppa yks hyvä syy miksi pitäisi puuttailla eikö systeemit pitäs olla sen verran hyviä että pysyvät ajantasalla
Kaikkia laitteita tulee käynnistellä uudelleen joskus. On älytöntä olettaa, että kaikki toimisi suoraan ilman käyttäjän toimenpiteitä. Myös puhelin on suositeltavaa käynnistellä tietyin väliajoin uudelleen.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi