Vastattu

Nouto Elisan myymälästä vai palvelupisteeltä?

  • 21 April 2023
  • 6 kommenttia
  • 178 katselukerrat

Olisiko Elisalla mahdollista muuttaa sanamuotoa mistä ostetun tuotteen voi noutaa...nyt vahvistuksessa lukee,että nouto Elisan myymälästä,mutta tuote olikin vaan noudettavissa Elisan palvelupisteessä mikä oli mennyt tuntia aikaisemmin kiinni.

Eli nyt ajelen jälleen huomenna noutamaan tuotettani "palvelutiskiltä".

Tänään tuli ajateltua turhaan 34km ja huomenna jälleen 34km.

Eikö olisi järkevämpi ,että saisi tuotteen myöskin myymälästä ,jos teidän palvelutiski on kiinni.

 

 

EDIT 22.4.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 24 April 2023, 09:56

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Järkevämpää oisi saada puhelin sieltä mistä se on luvattu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Tilausta tehdessä kannattaa tosiaan tarkistaa itselleen sopivin myymälä noutoa varten ja samalla sivulla näkyykin myös myymälän aukioloajat. Tilausputkelta löytyy vielä huutomerkin kera seuraava teksti: Muistathan tarkistaa, että valitsit sinulle sopivan toimituspisteen.

Kurja kuitenkin kuulla, että ajelua on tullut turhaan. Vien palautetta eteenpäin tuosta tilausvahvistuksesta. 👍 Lisäksi oikein lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön @JJJ48! 🔥

Hei.

Kiva lukea,että viet palautteeni eteenpäin.

Ei ole yhdenmukaista viestittelyä,että emailissa ja tekstiviestillä on eri noutoohjeet.

 

T:Jarmo

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@JJJ48 laitatko vielä asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin sille kuuluvalle paikalle, niin voidaan tarkistaa tuo. 🙏

Moi.

XXX olisi asiakas numero,oikeasta paikasta en tiedä mihin kuuluu…

T:Jarmo


EDIT: 24.4.2023 // Poistettu asiakasnumero näkyviltä. -Snouppi

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Kiitos, nappasin ylös ja samalla poistin näkyviltä. Ethän jatkossa jaa henkilökohtaisia tietoja julkisesti. Näin varmistetaan, että Yhteisö pysyy turvallisena kaikille. 🙏

Osallistu keskusteluun