Skip to main content
Vastattu

Nouto Elisan myymälästä vai palvelupisteeltä?


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Olisiko Elisalla mahdollista muuttaa sanamuotoa mistä ostetun tuotteen voi noutaa...nyt vahvistuksessa lukee,että nouto Elisan myymälästä,mutta tuote olikin vaan noudettavissa Elisan palvelupisteessä mikä oli mennyt tuntia aikaisemmin kiinni.

Eli nyt ajelen jälleen huomenna noutamaan tuotettani "palvelutiskiltä".

Tänään tuli ajateltua turhaan 34km ja huomenna jälleen 34km.

Eikö olisi järkevämpi ,että saisi tuotteen myöskin myymälästä ,jos teidän palvelutiski on kiinni.

 

 

EDIT 22.4.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

Tilausta tehdessä kannattaa tosiaan tarkistaa itselleen sopivin myymälä noutoa varten ja samalla sivulla näkyykin myös myymälän aukioloajat. Tilausputkelta löytyy vielä huutomerkin kera seuraava teksti: Muistathan tarkistaa, että valitsit sinulle sopivan toimituspisteen.

Kurja kuitenkin kuulla, että ajelua on tullut turhaan. Vien palautetta eteenpäin tuosta tilausvahvistuksesta. 👍 Lisäksi oikein lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön @JJJ48! 🔥

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2167 kommenttia
  • 23. huhtikuuta 2023

Järkevämpää oisi saada puhelin sieltä mistä se on luvattu.


Snouppi
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1246 kommenttia
  • Vastaus
  • 24. huhtikuuta 2023

Tilausta tehdessä kannattaa tosiaan tarkistaa itselleen sopivin myymälä noutoa varten ja samalla sivulla näkyykin myös myymälän aukioloajat. Tilausputkelta löytyy vielä huutomerkin kera seuraava teksti: Muistathan tarkistaa, että valitsit sinulle sopivan toimituspisteen.

Kurja kuitenkin kuulla, että ajelua on tullut turhaan. Vien palautetta eteenpäin tuosta tilausvahvistuksesta. 👍 Lisäksi oikein lämpimästi tervetuloa OmaYhteisöön @JJJ48! 🔥


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 24. huhtikuuta 2023

Hei.

Kiva lukea,että viet palautteeni eteenpäin.

Ei ole yhdenmukaista viestittelyä,että emailissa ja tekstiviestillä on eri noutoohjeet.

 

T:Jarmo


Snouppi
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1246 kommenttia
  • 24. huhtikuuta 2023

@JJJ48 laitatko vielä asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin sille kuuluvalle paikalle, niin voidaan tarkistaa tuo. 🙏


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 24. huhtikuuta 2023

Moi.

XXX olisi asiakas numero,oikeasta paikasta en tiedä mihin kuuluu…

T:Jarmo


EDIT: 24.4.2023 // Poistettu asiakasnumero näkyviltä. -Snouppi


Snouppi
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1246 kommenttia
  • 24. huhtikuuta 2023

Kiitos, nappasin ylös ja samalla poistin näkyviltä. Ethän jatkossa jaa henkilökohtaisia tietoja julkisesti. Näin varmistetaan, että Yhteisö pysyy turvallisena kaikille. 🙏