Vastattu

onePlus takuu


Moi,

Osaisiko joku neuvoa missä ongrlma vai enkö vain ymmärrä. Eli ostin OnePlussan kertaostona elisan liikkeestä, mutta siitä ei jäänyt rekisteriä omaelisaan, miksi? Perheessä toinen osti myös kertaostona puhlimen ja se näkyy hänen omaelisassa. Nyt olisi tarve saada tuo minun ostama laite huoltoon, mutta tietoja ei löydy. Mikä neuvoksi, vai pitääkö kaivella omia kuittiarkistoja?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 11 July 2022, 16:09

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Onko molemmat ostettu myymälästä?

Jos toinen on ostettu verkkokaupasta myymälänoudolla, niin

se ehkä selittäisi eron OmaElisassa.

 

Molemmat on ostettu suoraan myymälästä.

Ehkä jatkan huomenna myymälässä setvimistä, kun tänään ei asia ratkennut siellä asioidessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

 Oletan että se pitää erikseen kertoa myymälässä jos sen haluaa jonkun tunnuksen alle. Eihän ne siellä voi tietää onko asiakkaalla edes tunnusta elisalle, ellei sitä erikseen ostaessa mainitse ?

 Ehkä aikaisemmalla kerralla myyjä on ollut niin fiksu että on sitä kysynyt ?

Käsittääkseni IMEI numeron kautta pystyvät kyllä liikkeessä katsomaan onko takuu voimassa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moikka @M.T.H.B. ja tervetuloa OmaYhteisöön! Useasti on niin, että laite ei tule OmaElisaan näkyville kun sen on ostanut kertamaksulla liikkeessä. Elisan myymälöistä käteisellä/maksukortilla ostetuissa laitteissa takuutodistuksena toimii ostokuitti. 👍 Myymälän kanssa tuota kannattaa kuitenkin selvittää jos kuittia ei ole tallessa.