Ostin kuulokkeet, mutta tilaukseni peruttiin miksi
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tuolle voi olla monta syytä miksi noin on tapahtunut. Useimmissa tapauksissa saat sähköpostin/kirjeen jossa asiasta kerrotaan tarkemmin. Jos kuitenkin haluat asiasta jonkun kanssa keskustella niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.