Vastattu

Plantronics Voyager Legend takuuhuolto

  • 10 June 2022
  • 3 kommenttia
  • 299 katselukerrat

Olisin kysellyt plantronics voyager legend takuuhuoltoa ja miten se käytännössä menee.

Kävin tänään Salon elisakaupassa, takuukuitin ja kuulokkeen kanssa, aikomuksessani laittaa tuo viallinen laite huoltoon tai vaihtaa se uuteen samanlaiseen. Asiakaspalvelija pyöritteli hetken aikaa kuuloketta kädessään ja katseli kuittia. Soitti puhelun kysyäkseen neuvoa. Ei onnistu heidän kauttaan takuuhuolto, minun pitää soittaa itse valmistajalle (poly.com), antoi puhelinnumeron 0800 -alkuinen, kuulemma englantia täytyy puhua tuohon numeroon…

Laite on ostettu elisan yrityspuolelta.

Miten tuo takuuhuolto käytännössä oikein menee?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 10 June 2022, 21:07

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Plantronicsin kanssa voi asioida myös sähköpostilomakkeella

https://www.poly.com/fi/fi/support/contact/email-support#

 

Kiitos viestistäsi. Voiko tuonne ilmoittaa myös suomeksi?

Kyse on siis takuunalaisesta tuotteesta. Käsittääkseni myyjää koskee tietyt velvollisuudet takuuaikana. Mielestäni myyjän olisi pitänyt ottaa viallinen tuote vastaan ja lähettää se huoltoon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Tuotteen myyjän ON vastattava takuuhuollosta. Elisan myyjä taisi puhua puuta heinää.