Skip to main content
Vastaus

Playstation tilaus kadonnut

  • September 15, 2021
  • 1 kommentti
  • 212 katselukerrat

Helmikuussa tilattu ja joka kuukaus saanut päivitystä mikä jonon tilanne yms. nyt ei tullut viestiä vaikka olisi pitänyt ja koko tilausta ei enää näy mun tiedoissa ei tilauksissa eikä laitteissa? Tuskin kai elisa on omin päin mennyt mun tilauksen poistamaan ilmoittamatta...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Manna K

Hei @antonhietala!

Viimeksi eilen (15.9.) lähetimme tekstiviestiä kaikille tilaajille oman tilauksen tilanteesta. Virallinen Sony PlayStation 5 odotus ja saatavuustieto -ketju ja ajantasainen tieto toimituksista löytyy OmaYhteisöstä täältä:

Laitetilaukset ovat OmaElisan tilauksen seurannassa näkyvillä puolen vuoden ajan. Tilaukset ovat normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa. Kertomasi perusteella vaikuttaisi siltä, että viestin lähetyksessä on ollut jokin ongelma. Pyytäisin sinua lisäämään asiakasnumeron profiiliisi tai laittamaan @OmaYhteisö-tiimille tarkempia tietoja yksityisvietillä, niin lähdetään selvittämään sinun PS5 tilauksesi tilanne. :slight_smile:

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Manna K
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • Vastaus
  • September 16, 2021

Hei @antonhietala!

Viimeksi eilen (15.9.) lähetimme tekstiviestiä kaikille tilaajille oman tilauksen tilanteesta. Virallinen Sony PlayStation 5 odotus ja saatavuustieto -ketju ja ajantasainen tieto toimituksista löytyy OmaYhteisöstä täältä:

Laitetilaukset ovat OmaElisan tilauksen seurannassa näkyvillä puolen vuoden ajan. Tilaukset ovat normaalisti voimassa, eivätkä ne ole peruuntuneet, vaikka tilausta ei näy OmaElisassa. Kertomasi perusteella vaikuttaisi siltä, että viestin lähetyksessä on ollut jokin ongelma. Pyytäisin sinua lisäämään asiakasnumeron profiiliisi tai laittamaan @OmaYhteisö-tiimille tarkempia tietoja yksityisvietillä, niin lähdetään selvittämään sinun PS5 tilauksesi tilanne. :slight_smile: