Vastattu

Playstation VR2 saatavuus ja toimitus

  • 29 November 2022
  • 41 kommenttia
  • 2026 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

41 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Vaikuttaako nämä kymmenettuhannet eri lakot myös matkahuollon toimintaan ja sitä myöten tämän laitteen toimitusaikoihin?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Vaikuttaako nämä kymmenettuhannet eri lakot myös matkahuollon toimintaan ja sitä myöten tämän laitteen toimitusaikoihin?

se lakkohan loppui jo tietääkseni….https://www.matkahuolto.fi/news/kuljetusalan-lakko-ei-vaikuta-matkahuollon-palveluihin-paketit-kulkevat

 

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/tiedotteet/kuljetusalan-lakko-loppuu-postin-lahetysten-kulku-normalisoituu-nopeasti

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Vaikuttaako nämä kymmenettuhannet eri lakot myös matkahuollon toimintaan ja sitä myöten tämän laitteen toimitusaikoihin?

se lakkohan loppui jo tietääkseni….https://www.matkahuolto.fi/news/kuljetusalan-lakko-ei-vaikuta-matkahuollon-palveluihin-paketit-kulkevat

 

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/tiedotteet/kuljetusalan-lakko-loppuu-postin-lahetysten-kulku-normalisoituu-nopeasti

Jaa, minä kun kuulin juttua ettei mitään sopimuksia oltaisi saatu ja lakot jatkuisivat taas. Mistä näistä tietää kun kaikki tuntuvat lakkoilevan tällä hetkellä, ei pysy perässä.

Käyttäjätaso 1

Mietteitä sen jälkeen kun myynnin alkamisesta on kulunut reilut 36 tuntia:

Miete:

  1. 36 tuntia on nyt kulunut siitä kun myynti alkoi, VR2:sta ei ole vielläkään toimitettu lähtö terminaaliin, toive siitä että saisi ennakkotilatun tuotteen edes viikonlopuksi alkaa kuihtumaan.
  2.  0, hauska numero niin monta vastausta on tullut viiteen aiheelliseen kysymykseen mitkä esitin aikaisemmin, no onhan niihin ollut aikaa vastata vasta alle vuorokausi.
  3.  Matkahuoltoa ei ole koskenut lakot niiden aikana tai niiden jälkeen niiden oman selvityksen mukaan joten matkahuoltoa on edelleenkin turha syyttää.

Enempää on tällä hetkellä turha kirjoittaa mietteitä, palaan asiaan viimeistään huomenna puolilta päivin jos ei ole tullut mitään uusia uutisia.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Pahoittelut tilanteesta! 😐 Kaikki tilanneet saavat tuotteensa kyllä. Laitoin asiasta palautetta eteenpäin. 👍🏻

Eli ensin viestitään malttia ja hymiöitä, sen jälkeen valheellisia lupauksia ja nyt pahoittelut tilanteesta. Ennakkotilattu tuote pitäisi saada julkaisupäivänä tai  viimeistään julkaisupäivänä liikenteeseen. Nyt ennakkotilauksen tehneitä asiakkaita ei ole huomioitu vaan tilaukset on lähetetty ilmeisesti uusimmasta vanhimpaan tai arpaa heittämällä. Eipä tässä voi  kuin äänestää jaloillaan ja vaihtaa operaattoria.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Kieltämättä vähän outoa tuo että tilasin eilen laitteen klo 14, hyvin nopeasti tuli tilausvahvistus ja matkahuollolta seurantakoodi jossa luki klo 15 että lähetystä odotetaan kuljetettavaksi. No, vuorokausi on mennyt eikä ole mitään muutosta tullut. Eikö siellä ole töissä enää pakkaajiakaan?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Kieltämättä vähän outoa tuo että tilasin eilen laitteen klo 14, hyvin nopeasti tuli tilausvahvistus ja matkahuollolta seurantakoodi jossa luki klo 15 että lähetystä odotetaan kuljetettavaksi. No, vuorokausi on mennyt eikä ole mitään muutosta tullut. Eikö siellä ole töissä enää pakkaajiakaan?

Samalla viisiin kävi minullakin. Loppujenlopuksi sain seurantakoodin, mutta tavara ei ole vielä lähtenyt liikkeelle. Voe rähmä.

 

Kieltämättä vähän outoa tuo että tilasin eilen laitteen klo 14, hyvin nopeasti tuli tilausvahvistus ja matkahuollolta seurantakoodi jossa luki klo 15 että lähetystä odotetaan kuljetettavaksi. No, vuorokausi on mennyt eikä ole mitään muutosta tullut. Eikö siellä ole töissä enää pakkaajiakaan?

Samalla viisiin kävi minullakin. Loppujenlopuksi sain seurantakoodin, mutta tavara ei ole vielä lähtenyt liikkeelle. Voe rähmä.

Samassa jamassa omakin tilaus, odottavan aika on pitkä... 😵‍💫

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

No nyt tärskähti minulla hommat eteenpäin ja matkahuolto antoi arvioiduksi toimitusajaksi huomisen! Saas nähdä lykästääkö huomenissa 🙏

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Mistä tuon arvioidun toimitusajankohdan näkee?

Mistä tuon arvioidun toimitusajankohdan näkee?

Matkahuolto Paketit sovelluksella

Käyttäjätaso 1

Loppuyhteenveto:

  1.   Ennakkotilattu tuote päätyi matkahuollon käsiin yli 40 tuntia myynnin alkamisen jälkeen, ei hyväksyttävä suoritus.
  2.  Viiteen asialliseen kysymykseen ennakkomyynnistä tuli nolla vastausta. Suosittelen miettimään niihin vastauksia ennen kuin seuraava ennakkomyynti aloitetaan ihan minkä tahansa tuotteen suhteen.
  3. Matkahuollon suoritus on mainio, saivat paketin eilen iltapäivällä vähän ennen viittä ja se oli automaatissa tänään aamupäivällä.

Mitä kaikkea opimme tästä? En tiedä, toivottavasti jotain. Sanotaan lohdutukseksi ettei muillakaan operaattoreilla täydellisesti ollut mennyt, tässä voisi siis erottua edukseen jos haluaa.

Itse sain tänään matkalla töistä kotiin haettua oman tilaukseni, joka tehtiin heti ennakkomyynnin alettua Matkahuollon pisteestä.

 

Päästyäni kotiin paketti auki ja tutkimaan mitä löytyy. Bundle tilattu ja eipä mitään bundleversiota paketista löydy vaan ihan tavallinen versio ilman pelin koodia tai mitään peliin liittyvää kuvitusta paketissa. Tarkemmalla tutkimisella kuitissa ja paketissa eri toimittajan tuotekoodi, hienoa jo pelkästään takuunkin kannalta.

Jää nyt viikonlopusta sitten horizon pelaamatta kun ei Elisa saa tätä ennen maanantaita ratkaistua. Ensimmäinen puhelu elisalle ja käskettiin olemaan yhteydessä sonyyn. Puhelu sonylle juuri aukioloajan puitteissa minkä yhteydessä huomasin tuon koodien eron kuitissa ja paketissa ja todettiin että eiköhän tämä ole puhtaasti Elisan vika eikä Sony voi tehdä mitään. 

 

Hienoa Elisa kaikin puolin ennakkomyynnin toimituksien kusemisessa ja vielä pakettien sekoittamisessakin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Äh @MJay, nyt ei kyllä todella ole mennyt niin kuin Strömsössä 😥 isot pahoittelut omasta puolestani! Saitko jo apua tilauksen kanssa asiakaspalvelusta? Jos homma on vielä kesken, laitatko meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin kurkataan tilaus läpi tarkemmin ja katsotaan yhdessä miten saataisiin tilanne korjattua parhain päin. 🙏🏼 

@draakki tänään olin puhelimitse asiakaspalvelun kanssa yhteydessä ja saatiin tuo hoitoon; ostin pelin suoraan storesta ja sen hinta hyvitetään minulle. Ja lisäksi selvitetään varastolla miten toimitukset ovat menneet sekaisin ja minulle laitetaan tietoihin tuo oikea tuotekoodi.

 

Ei nyt tullut pyydettyä mitään korvausta ylimääräisestä vaivasta mitä tämän hoitaminen aiheutti, mutta menkööt tällä kertaa. 

Osallistu keskusteluun