Skip to main content

PS5 tilaus jonka jälkeen tuote katoaa verkkokaupasta

  • December 1, 2024
  • 2 kommenttia
  • 92 katselukerrat

Tilasin PS5 standard slimin. Tämän jälkeen ilmoitetaan että tuotetta ei ole ja se myös katoaa verkkokaupastanne. Onko teillä niitä vai ei? Tilaus on sisässä. Pelit saapuivat mutta niillähän ei mitään tee ilman konsolia. Tuletteko hakemaan pelinne vai?

2 kommenttia

  • December 1, 2024

Tilasin PS5 standard slimin. Tämän jälkeen ilmoitetaan että tuotetta ei ole ja se myös katoaa verkkokaupastanne. Onko teillä niitä vai ei? Tilaus on sisässä. Pelit saapuivat mutta niillähän ei mitään tee ilman konsolia. Tuletteko hakemaan pelinne vai?

Tuossahan tuo valikoima näkyy olevan tällä hetkellä:

https://elisa.fi/kauppa/laitteet/pelaaminen/konsolit/sony?group=1

Tarkista OmaElisassa, näyttääkö tilaukset minkälaista tilaa:

Omaelisa  Klikkaa kolmea viivaa nimipallukan vieressä/ Tuotteesi ja tilauksesi/ Tilaukset.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta.)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 2, 2024

Tilasin PS5 standard slimin. Tämän jälkeen ilmoitetaan että tuotetta ei ole ja se myös katoaa verkkokaupastanne. Onko teillä niitä vai ei? Tilaus on sisässä. Pelit saapuivat mutta niillähän ei mitään tee ilman konsolia. Tuletteko hakemaan pelinne vai?

Kyllä niitä saatavilla tosiaan on. 😊 Saitko tilausvahvistusta tilatusta tuotteesta? Tervetulotus OmaYhteisön joukkioon ​@Riiide!