Morjes,
Satuin tuossa onnistumaan tilaamaan perusversion PlayStation 5:stä 14.12, ja siitä tuli vahvistusviestit yms. Otin myös kyseiselle tuotteelle kotiinkuljetuksen, koska posti hyvin tukossa näin joulun alla. Kaikki vaikutti hyvältä, kunnes huomasin, että tilaukseen ei ollut tullut erillistä toimitus osoitetta vaikka sen siihen lisäsinkin.
Ajattelin, että eihän tämä ole homma eikä mikään ja soitin asiakaspalveluun ja kerroin asiasta. Siellä erittäin mukava ja asiallinen asiakaspalvelija pahoitteli sekaannusta ja sanoi, että korjaa tilanteen ja otti oikean osoitteen ylös.
Tänä aamuna oli tullut uusi hieman erillainen “vahvistus” viesti jossa oli sopimus ja tuotetiedot (kuitin tyylinen). Tässä viestissä huomasin, että taas on väärä osoite ja laitoin chattiin viestiä, jossa taas sanottiin, että ei minkäänlaista ongelmaa. Varasi minulle soittoajan laitevastaavan kanssa tunnin päähän, jolla kuulemma olisi valtuudet tehdä muutoksia, jos sellaisia vielä olisi tarve edellisen jälkeen tehdä.
No, tämä laitevastaava sanoi sitten, että osoitetta hän ei voi enää vaihtaa, koska tavara on ehtinyt jo kuljetukseen. Vastasin, että eilen oli homma hoidettu kuntoon ja vakuuteltu, että laite tulee oikeaan osoitteeseen tämän vuoden puolella. Tähän tuli vastaus, että hän selvittää asiaa ja on yhteydessä.
Pari lyhyttä puhelua myöhemmin minulle taas luvattiin, että asia järjestyy olemalla yhteydessä suoraan kuljetus yritykseen ja paketti saadaan vaikka postipakettina oikeaan suuntaan liikkelle. No tällä hetkellä vaikuttaa siltä, ettei tuo ole mahdollista ja kuljetusyrityksen suunnalta sanotaan että elisan päästä pitää tehdä kuljetus muutokset ja elisan päästä sanotaan että se on kuljetusfirman vastuulla.
Muuten hakisin sen tuolta väärästä osoitteesta, mutta kun sinne on matkaa 400km ja asiaa ennen tammikuuta ei ole ja kotiinkuljetus palvelua ei tarjolla pohjois-pohjanmaalle päin.
Tällä hetkellä aika tyytymätön saamaani asiakaspalveluun.
Yt, Ville
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi
Katso alkuperäinen viesti