Skip to main content

Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

 

EDIT: 22.11.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

Nyt en ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta oletko siis netissä, myymälässä tai myyntipisteessä tehnyt liittymäsopimuksen ja numero ei ole vielä auennut vai oletko tehnyt numeronsiirron toiselta operaattorilta?


Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin

asia selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


Osallistu keskusteluun