Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
EDIT: 22.11.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
EDIT: 22.11.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin
asia selviää:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi