Skip to main content
Vastattu

Puhelinnumero ei ole käytössä

  • November 22, 2023
  • 2 kommenttia
  • 123 katselukerrat

Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

 

EDIT: 22.11.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin

asia selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • November 22, 2023

Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

Nyt en ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta oletko siis netissä, myymälässä tai myyntipisteessä tehnyt liittymäsopimuksen ja numero ei ole vielä auennut vai oletko tehnyt numeronsiirron toiselta operaattorilta?


  • Vastaus
  • November 22, 2023

Moi!

Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin

asia selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.