Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
EDIT: 22.11.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
EDIT: 22.11.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
Nyt en ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta oletko siis netissä, myymälässä tai myyntipisteessä tehnyt liittymäsopimuksen ja numero ei ole vielä auennut vai oletko tehnyt numeronsiirron toiselta operaattorilta?
Moi!
Kerro minulle. Miksi minulla ei ole vielä numeroa? Kaikki tiedot on täytetty.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin
asia selviää:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi