Skip to main content
Vastaus

Reitittimen toimimattomuus

  • November 20, 2021
  • 2 kommenttia
  • 95 katselukerrat

Moikka! Mobiilireititin on 4 vuotta vanha, mutta ei ole ollut käytössä nyt kuin vasta pari kuukautta. Mutta nyt jostain syystä 3 päivään ei ole kunnolla toiminut. Oon sammutellut kymmeniä kertoja, resetoinu ja vaihtanu kanavaa, mutta mikään ei vaan toimi. Netissä ei itsessään mitään vikaa pitäisi olla, kun toimii puhelimen kanssa kyllä. Jos täältä jotain apua saisi, vaiko onko nyt vaan uuden reitittimen osto edessä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka! Mobiilireititin on 4 vuotta vanha, mutta ei ole ollut käytössä nyt kuin vasta pari kuukautta. Mutta nyt jostain syystä 3 päivään ei ole kunnolla toiminut. Oon sammutellut kymmeniä kertoja, resetoinu ja vaihtanu kanavaa, mutta mikään ei vaan toimi. Netissä ei itsessään mitään vikaa pitäisi olla, kun toimii puhelimen kanssa kyllä. Jos täältä jotain apua saisi, vaiko onko nyt vaan uuden reitittimen osto edessä?

Vieläkö on ongelmia? Mikäli ongelmat jatkuu niin huikkailehan tänne niin tutkitaan syvemmin tarvittaessa. Kannattaa lisätä asiakasnumerosi profiiliisi sille osoitettuun paikkaan niin voidaan täältäkin käsin tutkia tilannetta 👍

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • November 20, 2021

Mikä reititin, ja onko ongelma siinä että reititin ei saa yhteyttä ulospäin vai laitteet ei saa yhteyttä reitittimeen?


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • November 30, 2021

Moikka! Mobiilireititin on 4 vuotta vanha, mutta ei ole ollut käytössä nyt kuin vasta pari kuukautta. Mutta nyt jostain syystä 3 päivään ei ole kunnolla toiminut. Oon sammutellut kymmeniä kertoja, resetoinu ja vaihtanu kanavaa, mutta mikään ei vaan toimi. Netissä ei itsessään mitään vikaa pitäisi olla, kun toimii puhelimen kanssa kyllä. Jos täältä jotain apua saisi, vaiko onko nyt vaan uuden reitittimen osto edessä?

Vieläkö on ongelmia? Mikäli ongelmat jatkuu niin huikkailehan tänne niin tutkitaan syvemmin tarvittaessa. Kannattaa lisätä asiakasnumerosi profiiliisi sille osoitettuun paikkaan niin voidaan täältäkin käsin tutkia tilannetta 👍