Uusi Acerin pöytäkone hajosi yhtäkkiä. Kone toimi sen 2kk.
Onko tosiaan niin, että kone pitää lähettää Acerille korjattavaksi? Ilmeisesti Saksaan asti. Taitaa mennä kuukausia, että saa korjatun/uuden laitteen takaisin?
Uusi Acerin pöytäkone hajosi yhtäkkiä. Kone toimi sen 2kk.
Onko tosiaan niin, että kone pitää lähettää Acerille korjattavaksi? Ilmeisesti Saksaan asti. Taitaa mennä kuukausia, että saa korjatun/uuden laitteen takaisin?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus
Laitteet menee pääsääntösesti suoraan huoltoon ja näin on myösElisan sivuilla “Tietoa laitteiden takuusta ja huollosta” ohjeistettu seuraavasti:
“Toimita Elisalta ostamasi, huoltoa tarvitseva puhelin tai tabletti suoraan huoltokumppanillemme tai Elisan myymälään. Jos toimitat laitteen myymäläämme, laite lähetetään huoltokumppanille. Keskimääräinen huoltoaika on noin 2 viikkoa.”
Tuossa lainauksessa puhutaan nyt puhelimesta ja tabletista, mutta sama pätee myös muihin tuotteisiin.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi