Vastattu

rikkinäinen uusi tv

  • 2 September 2021
  • 3 kommenttia
  • 132 katselukerrat

Avasin juuri eilen toimitetun paketin jossa oli uusi tv ja huomasin siinä olevän särön ruudun ylälaidassa.. mitä teen ?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 3 September 2021, 10:14

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka @ninni71 

Kannattaa olla yhteydessä suoraan laitevalmistajan tukeen https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/

Jos siinä telkkarin laatikossa oli selkeitä kolhuja niin kannattaa ottaa yhteyttä kuljetusfirmaan. Jos taas paketissa ei ollut mitään havaittuja vaurioita niin otathan kuvat paketista (molemmilta puolilta), styrokseista sekä laitteesta. Toimita nämä kuvat sähköpostitse meidän asiakaspalveluun niin pian kun mahdollista!
Sähköpostiosoite on asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Itse kyllä palauttaisin tv:n takaisin asiakaspalautuksena ja tilaisin uuden tv:n tai hankkisin tv:n oikeasta kodinkonekaupasta. 

Jos nyt lähtee ottamaan kuvia ja lähettelemään niitä sinne sun tänne, menee etämyyntiin kuuluva palautusaika umpeen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Joo ehdottomasti palautukseen, kuvat kannattaa kyllä ainakin paketista ottaa jos siinä jotain jälkiä on. Ei ole asiakkaan tehtävä selvitellä lähettäjän tilaaman palvelun (postin?) tekosia.