Avasin juuri eilen toimitetun paketin jossa oli uusi tv ja huomasin siinä olevän särön ruudun ylälaidassa.. mitä teen ?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Katso alkuperäinen viestiAvasin juuri eilen toimitetun paketin jossa oli uusi tv ja huomasin siinä olevän särön ruudun ylälaidassa.. mitä teen ?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Moikka
Kannattaa olla yhteydessä suoraan laitevalmistajan tukeen https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/
Jos siinä telkkarin laatikossa oli selkeitä kolhuja niin kannattaa ottaa yhteyttä kuljetusfirmaan. Jos taas paketissa ei ollut mitään havaittuja vaurioita niin otathan kuvat paketista (molemmilta puolilta), styrokseista sekä laitteesta. Toimita nämä kuvat sähköpostitse meidän asiakaspalveluun niin pian kun mahdollista!
Sähköpostiosoite on asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi
Itse kyllä palauttaisin tv:n takaisin asiakaspalautuksena ja tilaisin uuden tv:n tai hankkisin tv:n oikeasta kodinkonekaupasta.
Jos nyt lähtee ottamaan kuvia ja lähettelemään niitä sinne sun tänne, menee etämyyntiin kuuluva palautusaika umpeen.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi