Vastattu

rikkinäisen kuulokkeen takuu


Nyt apua kun asiakaspelvelua kun ei ole saatavilla. Nappikuulokkeista toinen yllättäen hajonnut, tuntemattomasta syystä. Takuuta vielä vuosi jälellä. Miten saada uudet tilalle tai nuo huoltoon? Missään ei ole mitään ohjetta.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 13 May 2022, 07:29

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Nyt apua kun asiakaspelvelua kun ei ole saatavilla. Nappikuulokkeista toinen yllättäen hajonnut, tuntemattomasta syystä. Takuuta vielä vuosi jälellä. Miten saada uudet tilalle tai nuo huoltoon? Missään ei ole mitään ohjetta.

Laita viestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle tai sitten viestiä yhteyslomakkeen kautta tai sitten sähköpostia asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi

Toki voi ehkä onnistua myös suoraan Elisan myymälänkin kautta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Hei @Tsuipaduipa ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ohjeita Elisalta ostettujen laitteiden huollosta ja takuusta löydät täältä: 
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/laitteiden-huolto/
 

Tarkempia huolto-ohjeita laitteille sitten täällä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/

Laitteen takuutodistus löytyy OmaElisasta 👌🏻
 

No eipä löydy Jabra merkkisille mitään ohjeita

 

Käyttäjätaso 7

Vie kuulokkeet Elisa myymälään.

Siellä asia hoituu.

Tosite myyjältä, että on otettu vastaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

No eipä löydy Jabra merkkisille mitään ohjeita

 

Näyttää lukevan tuolla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/ sivulla näin lopussa “Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.”