Nyt apua kun asiakaspelvelua kun ei ole saatavilla. Nappikuulokkeista toinen yllättäen hajonnut, tuntemattomasta syystä. Takuuta vielä vuosi jälellä. Miten saada uudet tilalle tai nuo huoltoon? Missään ei ole mitään ohjetta.
Nyt apua kun asiakaspelvelua kun ei ole saatavilla. Nappikuulokkeista toinen yllättäen hajonnut, tuntemattomasta syystä. Takuuta vielä vuosi jälellä. Miten saada uudet tilalle tai nuo huoltoon? Missään ei ole mitään ohjetta.
Laita viestiä
Toki voi ehkä onnistua myös suoraan Elisan myymälänkin kautta
Hei
Ohjeita Elisalta ostettujen laitteiden huollosta ja takuusta löydät täältä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/laitteiden-huolto/
Tarkempia huolto-ohjeita laitteille sitten täällä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/
Laitteen takuutodistus löytyy OmaElisasta 👌🏻
No eipä löydy Jabra merkkisille mitään ohjeita
Vie kuulokkeet Elisa myymälään.
Siellä asia hoituu.
Tosite myyjältä, että on otettu vastaan.
No eipä löydy Jabra merkkisille mitään ohjeita
Näyttää lukevan tuolla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/ sivulla näin lopussa “Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.”
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi