Kysymys

rikkinäisen kuulokkeen takuu

  • 12 May 2022
  • 5 kommenttia
  • 94 katselukerrat

Nyt apua kun asiakaspelvelua kun ei ole saatavilla. Nappikuulokkeista toinen yllättäen hajonnut, tuntemattomasta syystä. Takuuta vielä vuosi jälellä. Miten saada uudet tilalle tai nuo huoltoon? Missään ei ole mitään ohjetta.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

Nyt apua kun asiakaspelvelua kun ei ole saatavilla. Nappikuulokkeista toinen yllättäen hajonnut, tuntemattomasta syystä. Takuuta vielä vuosi jälellä. Miten saada uudet tilalle tai nuo huoltoon? Missään ei ole mitään ohjetta.

Laita viestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle tai sitten viestiä yhteyslomakkeen kautta tai sitten sähköpostia asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi

Toki voi ehkä onnistua myös suoraan Elisan myymälänkin kautta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Hei @Tsuipaduipa ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ohjeita Elisalta ostettujen laitteiden huollosta ja takuusta löydät täältä: 
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/laitteiden-huolto/
 

Tarkempia huolto-ohjeita laitteille sitten täällä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/

Laitteen takuutodistus löytyy OmaElisasta 👌🏻
 

No eipä löydy Jabra merkkisille mitään ohjeita

 

Käyttäjätaso 6

Vie kuulokkeet Elisa myymälään.

Siellä asia hoituu.

Tosite myyjältä, että on otettu vastaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

No eipä löydy Jabra merkkisille mitään ohjeita

 

Näyttää lukevan tuolla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/ sivulla näin lopussa “Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.”

Osallistu keskusteluun