Vastattu

Sähköpotkulaudan huolto Ninebot Segway G30E II

  • 8 August 2022
  • 3 kommenttia
  • 251 katselukerrat

Hei, ostin potkulaudan kesän alussa, ja aluksi se toimi hyvin, mutta jonkin aikaa sitten jätin sen päivittämään yön ajaksi, ja aamulla huomasin että potkulaudan näytöllä vilkku punaisella error 10 koodi ja sitä ei saa pois päältä, ellei irrota tangon sisällä olevaa johtoa. Eli potkulauta ei toimi ollenkaan tällä hetkellä, ja haluaisin vain tietää, miten huolto hoidetaan, tuodaanko tuote elisa liikkeeseen, josta postitatte sen huoltoon? vai miten edetään. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 8 August 2022, 17:41

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tuollaista ohjetta Elisan asiakapalvelusta:

Tässä Seqwayn huolto-ohjeet:1. Huolto aloitetaan täyttämällä lomake joka löytyy täältä: https://service.witt.dk/service/fi- Ennen huoltolomakkeen täyttämistä tulee yleiset kunnossapitotoimet olla suoritettu ja laitteen ohjelmisto päivitetty- Jos vika liittyy kunnossapitoon, kuten huonosti kiristettyihin ruuveihin, vääränlaiseen käyttöön tai jos tuotetta on käytetty hiekassa, sorassa, märässä maassa tai jäällä tai jos vika liittyy kuluviin osiin, kuten akkuihin tai etupyörän jousiin tms. on palvelumaksu 80? sekä mahdolliset uudet varaosat.- Jos tuote lähetetään ilman liitteenä olevaa Witt-huoltolomaketta ja ostokuittia, tai jos toimitetussa tuotteessa ei ole vikaa, peritään 55? huoltomaksu. Ostokuitti ja huoltolomake on lähetettävä perässä, ja huoltomaksu on maksettava ennen tuotteen korjausta ja palautusta.2. Lomakkeen lähetyksen jälkeen huolto vastaa ja pääsette sopimaan jatkotoimenpiteistä. Tuotetta EI saa lähettää ennen kuin Wittin huolto on antanut siihen luvan.

Voithan kysäistä asiakapalvelusta vaihtoehtoisia paikkoja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Kävisikö Elisalle Esim:

https://sahkopotkulaudat.fi/huolto/

 

Käyttäjätaso 6

Morjes @Kaspar Kuusk ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

@Kimblez antoikin jo hyvin kattavasti ohjeita huoltoon liittyen 👍🏼 lisäyksenä vielä että E8 ja E10 ovat häiriöilmoituksia (“error”) missä ajoneuvo käynnistyy normaalisti, mutta ei liiku huolimatta valitusta asetuksesta ja potkulauta näyttää virheilmoitusta. Kyseessä on kalibraatio-ongelma minkä pystyy onneksi lähtökohtaisesti korjaamaan itse. Huoltokumppanin sivuilta löytyy täältä ohjeet, kohdan 7 alla on sekä linkki tarkempiin ohjeisiin .pdf -dokumentilla sekä video mitä seuraamalla voi tehdä laudalle ensimmäiset ensiaputoimenpiteet itse. 🙂 

Jos mitkään tuon sivun vinkit eivät lautaa pelasta niin sitten voi olla että se täytyy käyttää huoltoyhtiön kautta. 😕 

Huolto aloitetaan täyttämällä tämä lomake huoltokumppanin sivuilla. Voit täyttää lomakkeen itse, tai ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja lomake voidaan täyttää asiakaspalvelussa puolestasi. Ennen lomakkeen täyttöä nuo yllämainitut toimenpiteet E10 häiriöilmoituksen korjaamiseksi tulisi olla tehtynä, kuin myös yleiset kunnossapitotoimet sekä laudan ohjelmisto tulee olla päivitetty ja ajan tasalla. Jos huollossa todetaan että vika liittyy kunnossapito-ongelmiin huollon palvelumaksu on 80e minkä lisäksi huolto veloittaa erikseen mahdolliset uudet varaosat. Jos lauta lähetettäisiin huoltoon ilman liitteenä olevaa Witt-huoltolomaketta ja ostokuittia, ja/tai jos toimitetussa tuotteessa ei ole vikaa, huolto perii 55e suuruisen huoltomaksun. 

Huoltolomakkeen lähetyksen jälkeen huolto vastaa suoraan sinulle riippumatta siitä täytitkö lomakkeen itse vai täyttikö Elisan asiakaspalvelu sen puolestasi ja sopii jatkotoimenpiteistä, ja tärkeää tosiaan on että lautaa ei saa postittaa mihinkään ennen kuin Wittin huolto on antanut siihen luvan. 🙏🏼

Toivottavasti näillä vinkeillä asia tulee kuntoon! 😊

Vikakoodi 10 viittaisi näyttöön tai kontrolleriin:

https://sahkolaudat.fi/ninebot-max-vikakoodit/

 

Jos ongelma on vielä ajankohtainen, niin suosittelen Sähkölautojen huoltopalvelua 😊

https://sahkolaudat.fi/huolto/

Osallistu keskusteluun